Tid  9 timmar 51 minuter

1,8
3,7

Visad 10056 gånger, ladda ned 139 gånger

i närheten av Deià, Baleares (España)

WWW.DOBLEVUIT.COM (Grup de muntanya)

Comencem el recorregut en els antics rentadors de Deià, al costat del Torrent des Racó, en la carretera Ma.-10. Podem deixar el cotxe en l'aparcament situat entre els hectòmetres 4 i 5 del quilòmetre 63, a l'entrada del poble venint des de Valldemossa.

Des de l'aparcament ens dirigim cap a Deià amb pujada molt lleugera i al 1’ ½ arribem als rentadors (dreta) (WP1), situats al costat del Torrent des Racó. Iniciem l'ascens per les escales, paral·leles al torrent, amb pujada forta/mitjana, arribant als 2’ a un camí asfaltat. Seguim a l'esquerra (I), travessem el torrent i seguim per la senda (dreta), que amb pujada mitjana/forta i direcció ES, discorre paral·lela al mateix. Trobem algun tram empedrat, travessem una barrera metàl·lica, seguim amb pujada mitjana/forta que passa a forta/mitjana, trobant alguns graons en l'ascens. Als 6’/7’ hem de travessar el torrent (WP2) (veurem una fita a l'altre costat). Fins a aquest moment el torrent discorria a la nostra dreta, ara discorre a la nostra esquerra; una vegada travessat s'inicia una pujada forta/mitjana que passa a forta, discorrent per una zona bastant bruta per la vegetació. Trobem diferents fites que ens orienten l'el recorregut, amb alguns graons i trams en zig-zag. Arribem a una zona de marjades passant la pujada a lleugera, havent de parar esment a les fites que ens orientaran en aquesta zona i algun que un altre punt vermell. El pendent s'incrementa passant a mitjana i forta/mitjana, i als 10’/11’ d'haver travessat el Torrent des Racó, veurem a la nostra dreta (W), les restes d'una caseta esfondrada (WP3).