Ladda ned

12 december 2017

Registrerad

december 2017

Skapa listor över dina leder

Organisera de leder du gillar och dela dem med dina vänner.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Skapa listor över dina leder Skapa listor över dina leder
Var den första som applåderar
Dela

Visad 1479 gånger, laddats ned 60 gånger

i närheten av Xeraco,Jaraco, Valencia (España)

Voleu pujar al Penyal de Ferragut i fer sonar l’esquellot?
En aquest track tindreu l'oportunitat de fer-ho. Eixirem de Xeraco creuant la N-332 direcció Carrer Rondonera i Camí de l'Autopista per on caminarem uns 2,5 km a través d’un camí rural. Una vegada creuada l’Ap-7 per un túnnel, continuarem pel camí paral·lel a l’autopista fins que ens desviem a l’esquerra on s’inicia la Senda del Pas del Burro o Fondo. Al principi compta amb un desnivell considerable. Una vegada arribem a l'encreuament de la Senda Llarga haurem d'agafar una senda marcada amb fites (pedres agrupades en forma de piràmide) les quals haurem de seguir fins arribar a l’esquellot. La vista de la plana litoral és impresionant. També és lloc ideal per a fer una paradeta per menjar o descansar. No oblideu fer-se la foto fent sonar l’esquellot. La tornada, esta vegada, la continuarem per la Senda de la Taula, on tindrem unes vistes impressionants de les marjals, de la Mediterrània i de tota la plana litoral del Golf de València. Després seguirem pel camí de l'autopista fins finalitzar la ruta.

Desea subir al Peñal de Ferragut y hacer sonar el cencerro?
En este track tendrás la oportunidad de hacerlo. Saldremos de Xeraco cruzando la N-332 dirección Calle Rondonera y Camino de la Autopista por donde caminaremos unos 2,5 km por camino rural. Una vez cruzada la Ap-7 por un túnel, continuaremos por el camino paralelo a la autopista hasta que se desviamos a la izquierda donde se inicia la Senda del Pas del Burro o Fondo. Al principio cuenta con un desnivel considerable. Una vez llegamos al cruce de la Senda Llarga tendremos que coger otra senda marcada con hitos (piedras agrupadas en forma de pirámide) que habrá que seguir hasta llegar al cencerro. Desde allí la vista de la llanura litoral es impresionante. También es lugar ideal para hacer tomar fotos, comer o descansar. No te olvides de fotografiarte tirando de la cadena y haciendo sonar el cencerr. La vuelta, esta vez, la continuaremos por la Senda de la Taula, donde disfrutaremos de unas vistas impresionantes de los marjales, del Mediterráneo y de toda la llanura litoral del Golfo de Valencia. Después seguiremos por el camino de la autopista hasta