Tid  4 timmar 3 minuter

3,9
7,8

Visad 53 gånger, ladda ned 4 gånger

i närheten av Capicorp, Valencia (España)

Ruta que fa la volta als Estrets del riu Llucena aprofitant les sendes netejades pels amics dels Camins de Ferradura de Llucena.
Eixint des del naixement del riu continua riu amunt fins a la cantera (l'antic Castell Follet), puja cap a la Casa Nova a la falda de la Lloma Bernat on agafa la senda, oberta de fa poc, que fa la volta per baix de la Lloma fins a la Moleta (tan recentment que ens trobem amb els "amics" netejant la senda encara). No arribem a la Moleta perquè al Pla de Valero trenquem a l'esquerra per una senda que baixa al riu de Llucena a l'altura de l'Estret i puja per l'altra banda cap al mas de les Roques Llises.
Des de les Roques Llises seguim el camí d'Arminyà que passa per l'ombria d'Otrelles i des d'Arminyà continuem cap al mas de Bernús passant pel mas del Vincle i baixem al riu pel camí de la Fos, baixant pel mas de la Fos al riu de Llucena i novament per dins del riu fins al naixement del riu.
Més informació a l'enllaç.

Fins ací la pista sol estar en condicions. A partir d'ací no sol ser transitable per a vehicles. Cal seguir riu amunt a peu.
Seguim per dins del riu. La tornada serà per l'esquerra.
Cal seguir a la dreta cap a la Casa Nova. Esquerra puja el cami d'Arminya per PR:
Esquerra per l'era del mas seguim el cami de la Moleta. La pista puja al mas del Collet (i continua a la Foixenta) per on passa el camí de Xodos que va per dalt de la Lloma.
Amb aigua pero poc fiable.
Penya del Tornero: dalt nostre.
Crebadal de roques que donen fe que es va trencar.
Cal continuar a l'esquerra baixant a l'Estret. Recte continua a la Moleta i el Pou de l'Assor.
Cal seguir per l'altra banda del riu amunt cap a les Roques Llises. Esquerra al Castell Follet travessant l'Estret, dreta al Pou de l'Assor i mas de Llamba per dins del riu.
Dreta a la Noguereta pel pou del mas, per dalt del mas puja a la Carrascosa, recte entra a la Fontassa. Nosaltres seguim cap a Arminyà.
Seguim a l'esquerra cap a Arminya. Dreta puja a Otrelles i la Fontassa.
Dreta seguint PR cap al Vincle, esquerra baixa al riu a la Volta del Castell Follet o la Pedrera.
Seguir recte, dreta al Polit i la Font Blanca pels Bassis.
Cal agafar el cami de la Fos per l'esquerra passant per dalt la font del mas.
Esquerra al pla del Perol i al riu, dreta a la font podrida.