Ladda ned

Min höjd

Ledtyp

Slinga
  • Bild av Vall de Ransol-Refugi de Jan-Pic Mil Menut-Estany Mort-Estany Meners de la Coma-Pic de la Serrera

Tid

6 timmar 50 minuter

Koordinater

2062

Uppladdad

22 juli 2010

Registrerad

juli 2010

Skapa listor över dina leder

Organisera de leder du gillar och dela dem med dina vänner.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Skapa listor över dina leder Skapa listor över dina leder
Var den första som applåderar
2 kommentarer
Dela

Visad 7559 gånger, laddats ned 250 gånger

i närheten av l'Aldosa, Parròquia de Canillo (Andorra)

RECORDA si et posiciones sobre el nom de l'excursió es posarà de color blau, clica amb l'esquerra i enllaçaràs amb les fotos de l'excursió que estant al Picasa.

Sortida - arribada final de la carretera de la Vall de Ransol (Andorra).

Agafarem el camí que ens puja al Refugi dels Cóms de Jan (senyals de pintura groga, primer direcció est i després nord), en arribar al Refugi trobem el GRP que volta les altes valls Andorranes que va d'est a oest. Continuarem pujant el camí segueix la riera de Jan i ens pujarà a sota del Pic de l'Estany Mort i el Mil Menut.
Aquí deixarem el camí que marxa a l'oest i girarem al nord-est (fites de pedra) a pujar el petit coll que tenim al davant, un cop a dalt enfilarem pel mig del pedregam per anar a pujar a la carena (direcció nord-est), en arribar a la carena, la seguirem en direcció a l'oest i aviat serem al Pic de Mil Menut.
Continuarem carenant fins arribar a sota del Pic de l'Estany Mort, baixarem (direcció sud) a trobar el coll on hem deixat el camí de pujada, el seguirem sempre tot planejant en direcció a l'Oest, més endavant trobarem el GRP (senyals de pintura vermella i groga) el seguirem fins arribar a sobre dels Estanys de Ransol i després de creuar el rec que baixa de l'Estany del Meners de la Coma, enfilarem direcció a l'Estany dels Meners de la Coma (direcció nord-oest), en arribar a l'estany girarem al sud-oest i pujarem a la cabanya dels Meners i al Coll.
En aquest punt carenejarem (direcció nord) per pujar al Pic de la Serrera. Retornarem a la Cabanya i seguirem el GRP fins a sobre els estanys de Ransol on trobarem la bifurcació de camins, deixarem el GRP i seguirem el que baixa a Ransol en direcció sud-est (pintura groga) tot resseguint sempre el Rec del Meners fins arribar a l'aparcament.

Cartografia Editorial Alpina, mapa d' Andorra.

Läs mer external

2 kommentarer

Du kan eller den här leden