Tid  5 timmar 15 minuter

Recorded december 2020

6,6

Visad 79 gånger, ladda ned 2 gånger

i närheten av Tordera, Catalunya (España)

RECORREGUT DE 27KM:
Sortida desde la pista de Sant Andreu i agafem cami asfaltat Gr92, pasant per diferents casas conegudes, pujant ja en cami de sorra fins arribar a Valmanya, Pasem aquesta esglesia i a mitja pujada trenquem a ma dreta cap a coll de porc amb diferents corves de corriol per agafar en la cruilla de varias direccions cap ala dreta L'Erola. Una pujada llarga de gran desnivell fins arribar a L'Erola.
Seguim cami fins arribar a L'Horsavinya i les vistas de postal del lloc.Travesem Horsavinya per agafr per SL-C73 a l'esquerra direcció a Can Pica, fent una ruta per aquest cami en circular per tornar agafar Gr92 cap a Sant Lllop i el carrer Rocatell i diversos carrers mes per travessar l'hostal de Sant Lllop direccio ja de baixada cap el cami de Horsavinya ja deixant enrera Sant Llop .
Tambe travessem Can Camps per agafar ja la carretera asfaltada fins arribar les Ferreras i seguidament tranquem a ma esquerra per passar per Sant Tou i la vall per enmarcar. Tornem a carretera asfaltada una estona per trencar a la dreta pasant per cami de terra i pasant per diverses granges de bestia i Cal Arnau per continuar direccio a Sant Andreu al punt d'inici per acabar.