Tid  3 timmar 7 minuter

2,7
5,3

Visad 132 gånger, ladda ned 12 gånger

i närheten av Toga, Valencia (España)

Ruta aquàtica, ideal per a l'estiu però on es necessita saber nadar doncs hi ha grans trams que cal fer nadant sense fer peu.
La ruta comença en Toga i pel GR333 (camí vell) va a Torrechiva. Fins ací és fàcil.
Des de Torrechiva remunta el riu per la acequia madre anant la major part pel caixer i pas de regador, no sempre fàcil de seguir i en alguns punts perillós a l'anar penjada la séquia sobre el riu. Remunta així les hortes fins al Pozo de las Arenas.
Des del Pozo de las Arenas baixa per dins del riu seguint el traçat d'un camí fet fa un parell d'anys i ara menjat per l'aigua i passa pel Pozo de la Cueva Santa, pel Pozo del Molino i el de la Morena o Pozo Sin Fondo fins que arriba al començament del Cañon o Estrecho del Azud. Fins ací la ruta és senzilla i no cal nadar doncs l'aigua mai arriba a cobrir més de mig metre.
A partir d'ací cal entrar a l'aigua i seguir el llit del riu amb llargs trams on cal nadar sent esta la part més espectacular del recorregut.
Finalment arribem a l'Azud de la acequia Madre de Toga i a partir d'ací també hi ha un camí mig inundat que ens portarà a Toga.
Més informació a l'enllaç.

torrechiva

Korsning

molino

Per dalt del molí queda el llavador on cal agarrar la séquia mare i per baix del molí queda el pont per on cal continuar riu avall.