Ladda ned

Registrerad

juli 2016

Sök efter vandringsområde

Hitta leder som startar eller passerar genom dina valda områden.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Sök efter vandringsområde Sök efter vandringsområde
Var den första som applåderar
Dela
−1 m
−322 m

Visad 722 gånger, laddats ned 7 gånger

i närheten av Las Salinas, Baleares (España)

Visita obligada a Formentera es disfrutar del parc natural de ses Salines i de les seves fantastiques platges. Recomanem anar a primera hora, o be a ultima, donada la afluencia així com si es va amb cotxe poder aparcar sense problemes ( ni cues )
Dit aixo podem o be fer dia de platja o be combinar-ho amb una pasejadeta reseguint la costa fins on acava aquesta. Veurem mica en mica que la presencia de gent ( tambe de sorra ) es va reduïnt.
Al arribar al final l'illa de S'espalmador es a tocar, i tot i el cartell de advertencia de corrents maritimes i del perill, passem tot caminant ( aigua fins als genolls ) per veure una de les platjes mes espectaculars.
Si bé com el dia era molt plàcid i la mar era molt tranquila, amb força valents creuant, si el cartell adverteix deu ser amb fonaments, aixi que la formula mes segura deu ser la de anar amb caiac, o amb vaixell
Tant ses illetes com s'espalmador son impressionants , esperem es conservin aixi molts anys.