Moving time  3 timmar 50 minuter

3,1
6,3

Visad 41 gånger, ladda ned 2 gånger

i närheten av Sacañet, Valencia (España)

Sacañet - Pic de Lluste
Ruta a la comarca de l'Alt Palància, al sud-oest de la província de Castelló i eixint des de la xicoteta localitat de Sacanyet, per a pujar fins al Vèrtex Geodèsic del Lluste 1030 m., que es troba en terme de Xèrica.
Alternem parts de senda, amb pista i muntanya a través.
L'inici el fem pel GR 10, durant els tres primers quilòmetres de la ruta, després anem per camins i part muntanya a través sense senda clara, fins a arribar a la base del Lluste. La pujada i la baixada del Vèrtex Geodèsic del Lluste l'hem feta muntanya a través, per traces de sendes molt perdedores, creuant els barrancs de Pedregós i del Carrascal, fins a arribar al Camí de Fontcubierta, pel qual acabem la ruta, enllaçant de nou amb el GR 10, ja prop de Sacanyet.
És imprescindible utilitzar el GPS i esta ruta només és apta per a gent habituada a caminar per terrenys més irregulars, fora de camins i que els agrade un poc l'aventura muntanyenca. Encara que per la seua distància i desnivell podria qualificar-se amb dificultat mitjana, la posaré com a difícil pels més de tres quilòmetres que es fan muntanya a través.

Punts quilomètrics importants:
- Km 0'4, travessem carretera i seguim pel GR 10.
- Km 3, deixem GR 10, anem a l'esquerra muntanya a través.
- Km 3'9, anem a l'esquerra de nou muntanya a través.
- Km 4'5, agafem pista a l'esquerra.
- Km 5'9, Corral del Lluste.
- Km 6'2, pujar a l'esquerra muntanya a través.
- Km 6'5, vèrtex geodèsic del Lluste.
- Km 7, trinxeres.
- Km 7'6, barranc de Pedregós.
- Km 8'1, barranc del Carrascal.
- Km 8'5, camí de Fontcubierta.
- Km 10'9, dreta GR 10.
==============================================================
Ruta en la comarca del Alto Palancia, al suroeste de la provincia de Castellón y saliendo desde la pequeña localidad de Sacañet, para subir hasta el Vértice Geodésico del Lluste 1030 m., que se encuentra en término de Jérica.
Alternamos partes de senda, con pista y monte a través.
El inicio lo hacemos por el GR 10, durante los tres primeros kilómetros de la ruta, después vamos por caminos y parte monte a través sin senda clara, hasta llegar a la base del Lluste. La subida y la bajada del Vértice Geodésico del Lluste la hemos hecho monte a través, por sendas jabalineras y perdedoras, cruzando los barrancos de Pedregós y del Carrascal, hasta llegar al Camino de Fontcubierta, por el que acabamos la ruta, enlazando de nuevo con el GR 10, ya cerca de Sacañet.
Es imprescindible utilizar el GPS y esta ruta solo es apta para gente habituada a caminar por terrenos más irregulares, fuera de caminos y que les guste un poco la aventura montañera. Aunque por su distancia y desnivel podría calificarse con dificultad media, la voy a poner como difícil por los más de tres kilómetros que se hacen monte a través.

Puntos kilométricos importantes:
- Km 0'4, cruzamos carretera y seguimos por el GR 10.
- Km 3, dejamos GR 10, vamos a la izquierda monte a través.
- Km 3'9, vamos a la izquierda de nuevo monte a través.
- Km 4'5, cogemos pista a la izquierda.
- Km 5'9, Corral del Lluste.
- Km 6'2, subir a la izquierda monte a través.
- Km 6'5, vértice geodésico del Lluste.
- Km 7, trincheras.
- Km 7'6, barranco de Pedregós.
- Km 8'1, barranco del Carrascal.
- Km 8'5, camino de Fontcubierta.
- Km 10'9, derecha GR 10.