Moving time  3 timmar 50 minuter

3,1
6,3

Visad 57 gånger, ladda ned 3 gånger

i närheten av Sacañet, Valencia (España)

Sacañet - Pic de Lluste
Ruta a la comarca de l'Alt Palància, al sud-oest de la província de Castelló i eixint des de la xicoteta localitat de Sacanyet, per a pujar fins al Vèrtex Geodèsic del Lluste 1030 m., que es troba en terme de Xèrica.
Alternem parts de senda, amb pista i muntanya a través.
L'inici el fem pel GR 10, durant els tres primers quilòmetres de la ruta, després anem per camins i part muntanya a través sense senda clara, fins a arribar a la base del Lluste. La pujada i la baixada del Vèrtex Geodèsic del Lluste l'hem feta muntanya a través, per traces de sendes molt perdedores, creuant els barrancs de Pedregós i del Carrascal, fins a arribar al Camí de Fontcubierta, pel qual acabem la ruta, enllaçant de nou amb el GR 10, ja prop de Sacanyet.
És imprescindible utilitzar el GPS i esta ruta només és apta per a gent habituada a caminar per terrenys més irregulars, fora de camins i que els agrade un poc l'aventura muntanyenca. Encara que per la seua distància i desnivell podria qualificar-se amb dificultat mitjana, la posaré com a difícil pels més de tres quilòmetres que es fan muntanya a través.

Punts quilomètrics importants:
- Km 0'4, travessem carretera i seguim pel GR 10.
- Km 3, deixem GR 10, anem a l'esquerra muntanya a través.
- Km 3'9, anem a l'esquerra de nou muntanya a través.
- Km 4'5, agafem pista a l'esquerra.
- Km 5'9, Corral del Lluste.
- Km 6'2, pujar a l'esquerra muntanya a través.
- Km 6'5, vèrtex geodèsic del Lluste.
- Km 7, trinxeres.
- Km 7'6, barranc de Pedregós.
- Km 8'1, barranc del Carrascal.
- Km 8'5, camí de Fontcubierta.
- Km 10'9, dreta GR 10.
Atenció a causa del funcionament defectuós del GPS, poden trobar-se línies rectes causades per la pèrdua parcial del senyal o puntes estranyes que no són reals, per tant cal anar amb una poca precaució al seguir la ruta.
Si utilitzes el track, t’agrairia que feres una valoració de la seua utilitat.

=====================================================================

Ruta en la comarca del Alto Palancia, al suroeste de la provincia de Castellón y saliendo desde la pequeña localidad de Sacañet, para subir hasta el Vértice Geodésico del Lluste 1030 m., que se encuentra en término de Jérica.
Alternamos partes de senda, con pista y monte a través.
El inicio lo hacemos por el GR 10, durante los tres primeros kilómetros de la ruta, después vamos por caminos y parte monte a través sin senda clara, hasta llegar a la base del Lluste. La subida y la bajada del Vértice Geodésico del Lluste la hemos hecho monte a través, por sendas jabalineras y perdedoras, cruzando los barrancos de Pedregós y del Carrascal, hasta llegar al Camino de Fontcubierta, por el que acabamos la ruta, enlazando de nuevo con el GR 10, ya cerca de Sacañet.
Es imprescindible utilizar el GPS y esta ruta solo es apta para gente habituada a caminar por terrenos más irregulares, fuera de caminos y que les guste un poco la aventura montañera. Aunque por su distancia y desnivel podría calificarse con dificultad media, la voy a poner como difícil por los más de tres kilómetros que se hacen monte a través.

Puntos kilométricos importantes:
- Km 0'4, cruzamos carretera y seguimos por el GR 10.
- Km 3, dejamos GR 10, vamos a la izquierda monte a través.
- Km 3'9, vamos a la izquierda de nuevo monte a través.
- Km 4'5, cogemos pista a la izquierda.
- Km 5'9, Corral del Lluste.
- Km 6'2, subir a la izquierda monte a través.
- Km 6'5, vértice geodésico del Lluste.
- Km 7, trincheras.
- Km 7'6, barranco de Pedregós.
- Km 8'1, barranco del Carrascal.
- Km 8'5, camino de Fontcubierta.
- Km 10'9, derecha GR 10.
Atención a causa del funcionamiento defectuoso del GPS, pueden encontrarse líneas rectas causadas por la pérdida parcial de la señal o puntas extrañas que no son reales, por lo tanto hay que ir con una poca precaución al seguir la ruta.
Si usas el track, te agradecería que hicieras una valoración sobre su utilidad.
vatten

berg

Vèrtex geodèsic de Lluste

bild

Grup al vèrtex geodèsic de Lluste