Ladda ned

• Lätt att följa

• Landskap

Väderprognos

Ett bra tips som hjälper dig att välja din friluftsutrustning och dina kläder!

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Väderprognos Väderprognos
Dela

Visad 20324 gånger, laddats ned 820 gånger

i närheten av Andorra la Vella, Andorra la Vella (Andorra)

Ruta REC DEL SOLÅ - Andorra la Vella. 080915

Es pot accedir al Rec per diversos camins que en general es caracteritzen per un fort pendent de pujada i baixada.

Durant el trajecte del camí es troba el Roc del Patapou damunt del qual hi ha un projecte de construcció d’un heliport nacional.

El Rec del Solà i el Rec de l’Obac constitueixen les dues vessants de l’Anella Verda d’Andorra la Vella.

Aquesta bonica passejada descendent també es pot iniciar al planell de Sant Ermengol. Si ens dirigim cap a la dreta del rec, en direcció nord, podrem anar fins a l’oratori de Sant Antoni de la Grella on podrem veure la captació de l’aigua del rec i el pont romànic de Sant Antoni. Però per seguir aquest itinerari haurem d’agafar el camí de l’esquerra. El rec s’orienta vers la Vall d’Andorra la Vella fent un gir a sud-oest. Mentre passegem podrem veure gran quantitat d’horts on els pagesos de la parròquia conreen els seus propis aliments. Si seguim caminat, veurem que un parell de metres amunt del rec hi ha un punt de berenada amb un magnífic mirador. Cal afegir que dins aquesta ruta podem trobar informació de tres itineraris interpretatius: la transformació agrícola de la vall, el creixement i la urbanització de la vall i l’ésser humà i la seva adaptació als riscos naturals.

S'agraeix la valoració positiva de la ruta.