• Bild av ruta dos pazos (tamallancos-vilamarin)

Koordinater 684

Uploaded den 18 augusti 2017

Recorded augusti 2017

2,7
5,3

Visad 929 gånger, ladda ned 12 gånger

i närheten av Tamallancos, Galicia (España)

ruta corta, ideal para dar un paseo matinal, e observar a pésima xestión que un concello coma o de vilamarín, pode facer do seu patrimonio cultural, vertedoiros incontrolados ao pé do tramo do Camiño de Santiago (ruta da prata) que percorre esta ruta, tramos de ruta sin limpar o lado do barbantiño o que faría imposible pasar se o rio non estivera seco, e eso que estamos falando dunha ruta case recién inaugurada.
A pesar de eso merece a pena realizala, destaca nela o conxunto do Pazo de Vilamarín onde ten o inicio a ruta, ainda que ao ser circular pódese empezar en calquer outro punto, nos fixémolo en Tamallancos onde se pode apreciar o outro Pazo desta ruta, asi como o conxunto de casas aredor da praza. E un tramo tamén para destacar o que se percorre ao lado do río Barbantiño, lástima que estivera seco, onde se pasa ó lado dun típico muíño.