Moving time  en timma 47 minuter

2,0
4,1

Visad 753 gånger, ladda ned 32 gånger

i närheten av Sant Boi de Llobregat, Catalunya (España)

Ruta dels cirerers de Sant Boi de Llobregat prèvia a la floració.

Aquest sender és molt fàcil de fer. Un petit recorregut per la part de la muntanya de Sant Boi de Llobregat, on es conreen els cirerers. Té un recorregut d'uns vuit kilòmetres i un desnivell de 300 metres.
Ara en el mes de març comencen a sortir les primeres flors.
Avui he centrat l'atenció fotogràfica en les primeres flors de la imminent primavera.

La ruta comença a les cases de Can Carreres vell, per agafar el camí que porta a l'estret de Roques.
En aquest punt s'agafa el sender que porta al Turó de l'Angla. Es poden apreciar unes boniques vistes sobre el massís del Garraf i el poble de Sant Climent.

A l'altura de Pedres Blanques es veu els camps de cirerers i les masies de Can Palós, la Granja i Santa Bàrbara.
Arriben al Coll de la Creu de Querol on s'agafa el camí del bosc de Can Balasc que dóna la volta a la muntanya de Can Cartró.

Agafem el camí de Can Cartró, que es portarà, per davant de les tres masies (Can Palós, la Granja i Santa Bàrbara). A l'alçada de la riera de Can Soler.
Finalment, agafem el carrer dels Eucaliptus on entren dintre del barri de Marianao.
bild

Pedres Blanques

La floració comença tot just ara a manifestar-se.

Riera de Can Soler

Les flors que es poden veure ara en la zona de l'obaga a l'alçada de la riera de Can Soler.
bild

Flors de rosaceas

Floració d'arbustos de rosàcies.