Koordinater 500

2,9
5,9

Visad 130 gånger, ladda ned 7 gånger

i närheten av la Vajol, Catalunya (España)

Sortim de l’aparcament que hi ha a l’entrada del poble, allà mateix en direcció est, surt una pista on hi ha el monument a l’exili – indicat – retornem a l’aparcament i travessem el poble, tot veient l’església de St. Martí de la Vajol, ens dirigim cap a l’ajuntament i tot seguit agafem el segon carrer a la dreta (carrer de Les Illes), gairebé al final del carrer, abans d’arribar a la carretera que va al coll de la Manrella, agafem a l’esquerra un camí que desemboca al restaurant “la Manrella”, anem a la carretera i tot seguit ja trobem la pista a l’esquerra, que tot passant per la font del Cucut, ens porta fins a Coll de Lli, a la dreta on hi ha una cadena.
Travessem una porta i trobem una placa commemorativa del pas dels exiliats, baixem per la pista, que davant una tanca es converteix en camí que desemboca a l’Hostal dels Trabucaires.
Travessem el poble i anem a buscar els indicadors de La Vajol,en un gir a l’esquerra, agafem una drecera a la dreta, que ens retorna a la pista fins assolir el coll de La Manrella.
Agafem la carretera i al cap de poc, agafem una pista a l’esquerra en baixada, trobem un rètol i anem a la dreta, anem baixant per la pista, que desemboca a la casa de turisme rural de Can Quera, quan hem passat pel costat de dos pilastres, ja veiem enfront un rètol que indica el camí a La Vajol, es converteix en pista i desemboca al poble.
Bergspass

Monument de l'exili

09-DIC-18 12:17:49

• Tortugues De L'Albera 2019-dec-17

I have followed this trail  verifierade  View more

Nosaltres hem tingut problemes perquè hem volgut pujar per un altre costat al Coll de Lli i Can Barris ho ha tancat tot amb una filferrada (crec que aquest tipus de tanca no pot arribar a terra i no es poden tancar camins per on ha passat la gent durant segles) , en alguns casos doble, que ens ha fet tornar al poble i fer la ressenyada. La resta bé, com sempre, d'aquest costat poques marques (a part del GR) i més ben indicat de l'altre costat. Una darrera cosa, la pista que en alguns mapes està descrita de terra, ara està asfaltada.