2,1
4,1

Visad 525 gånger, ladda ned 6 gånger

i närheten av L' Espluga Calba, Catalunya (España)

Caminada organitzada des del Consell Esportiu de les Garrigues, juntament amb el Centre d'Estudis de les Garrigues i que permet realitzar un recorregut per una part del terme de l'Espluga Calba, tot travessant els nombrosos bosquets de pins, els conreus de secà típics de la comarca, marges de pedra seca, cabanes de volta ...

De tornada a l'Espluga Calba, l'activitat s'ha complementat amb visites guiades al Castell i l'església de la Immaculada Concepció.

Agrair la professionalitat, la paciència i la simpatia dels dos guies, Isidre i Anna, que vàrem fer possible que tots els participants en la Caminada poguessin gaudir d'una magnífica matinal senderista i cultural.

Inici / Final caminada (piscines municipals de l'Espluga Calba)

Cruïlla

Avituallament

Cabana de volta

Castell de l'Espluga Calba

Espluga Calba. Església de la Immaculada Concepció

• Bild av JoPoQue9

JoPoQue9 2015-sep-24

Moltes gràcies Albert!
    He estat mirant les teves rutes i són molt interessants.
    Gràcies per compartir aquestes rutes tant recomanables.