Moving time  en timma 43 minuter

2,0
4,1

Visad 139 gånger, ladda ned 8 gånger

i närheten av Mas Fumats, Catalunya (España)

En principi la intenció d'aquesta travesa,estaba en fer-ho pel Coll de Sant Genís, si bé, a prop de Mas Palou hem trobat l'accés al Coll de Sant Genís tallat per una batuda de caçadors de Sanglas.Aixi ens hem vist obligats s buscar una alternativa a aquesta via tallada
Hem optat per pujar per Mas d'en Pairet, fins al Castell de Bufalaranya i per un sender arrivar fins el camí que ens portarà pel coll de Sant Grau i més tart fins a Mas Estela i Selva de Mar.
Tot i que a partir de mig camí a començat a ploure, ha sigut moderat i hem pogut acabar bé l'excursió.
Una ruta agradable, moderada per fer un matí amb un parell d'hores.
bild

Inici de l'excursio a prop de Mas Palou

aqui hem trobat el retol que aconsellaba no passar pel coll de Sant Genis per la batuda dels caçadors de sanglars

deixem el Coll de Sant Genis i busquem una altre alternativa, pel mas d'en Pairet

Borg

Castell de Bufalaranya. tenebros oi'?

tältplats

gorg de la Vall

Gorg de la Selva de Mar

altre cop el gorg

Selva de Mar, ja soms al poble