Tid  4 timmar 38 minuter

3,2
6,5

Visad 103 gånger, ladda ned 9 gånger

i närheten av Riudecols, Catalunya (España)

Sortim de Riudecols cap al Mas d'en Cabré, per pista, amb alguna drecera. Davant de l'entrada del mas, agafem una pista bastant malmesa que va pujant cap a la carena. Per aquí hi ha unes quantes alzines sureres, i quan toquem el llom de la serra, una de sis branques a la vora del camí. Anem tirant amunt, alternant algun tram de pista i enfilant després la carena que ens durà al camí que puja de Les Irles, indicador. Fem les rampes, amb alguna baixada pel mig, que ens porten fins el GR-7, pista esquerra uns metres, i dreta amunt seguint la indicació cap a la Miranda.

Gaudim del paisatge i baixem per l'altre costat fins la pista formigonada que per l'esquerra porta al Santuari de Puigcerver, avui obert, força endreçat, bar.

Creuem la plaça davant del Santuari i baixem per unes escales que passen a camí, creuem la pista i baixem fort al principi, alguna senyal de PR. Després va baixant suaument per entre alzines, tocant un parell de cops la pista. A la fi arribem a l'aqüeducte del Mas d'en Vall, construït per du l'aigua a uns masos.

D'aquí anem davallant per pistes fins el Mas d'en Cabré, on seguim les indicacions d'un "camí saludable", groc, passant entre dos grans pedres al terra. Aquest tram es sendera fins dalt del poble, on entrem a l'asfalt i creuant-lo tornem a l'inici.