Ladda ned

24 juni 2021

Registrerad

oktober 2020
Var den första som applåderar
Dela

Visad 116 gånger, laddats ned 10 gånger

i närheten av Girult, Catalunya (España)

Data: 10-10-2020

Temps total sense aturades: 6h47', a ritme moderat.
Alçada màx.: 2915 m.
Alçada mín.: 2127 m.

Refugi Malniu, Estany Sec, Pal indicador, Torrent d'Envalls, Coll de les Molleres, Les Molleres de Puigpedrós, Puigpedrós (2913) -vèrtex i creu-, Puigpedrós (2915) -gran fita de pedres-, Portella de Meranges, Pic d'Engorgs Oriental, Pic d'Engorgs Occidental, Tosseta de l'Esquella Oriental (2863), Tosseta de l'Esquella o pic de Calm Colomer (2869), Tosseta de l'Esquella Occidental (2861), Collet de Sant Vicenç, Torreta de l'Esquella (2835), Portella d'Engorgs i GR-11, Estany de la Portella, Estany dels Minyons, Refugi d'Engorgs o Joaquim Folch i Girona, Planell de l'Orri, Collet i Refugi Malniu.

NOTA: Per tal de identificar cadascun dels cims per on anem passant, alguns dels quals no hi ha cap nom identificat ni en mapes ni en el ICGC, he afegit la variant 'Occidental' i 'Oriental' per a diferenciar aquests "doble-cims". El ressalt de la serra de l'Esquella, l'anomeno Torreta de l'Esquella, nom que he llegit nombrar per aquesta zona, sense una posició clara en el mapa, i em sembla que res millor que identificar-ho en aquest punt.

Pots veure una descripció més acurada i un munt de fotos, entrant en el meu blog "El BuscaRacons", prement en 'veure més'.

Visa alla external

Korsning

Bifurcació

Seguir el GR-11. Marca ben visible en forma de X per on no s'ha de seguir.
Bergspass

Portella d'Engorgs

Portella de Meranges

Puigpedrós (2915)

Puigpedrós (vèrtex i creu)

Stuga

Refugi d'Engorgs/J.Folch i Girona

Refugi lliure / No guardat.