Moving time  en timma 30 minuter

1,4
2,8

Visad 26 gånger, ladda ned 2 gånger

i närheten av Prades, Catalunya (España)

Sortideta sota la pluja, curta i ben xula per fer en família, amb mig matí.

De Prades, agafem el camí per anar a l'Abellera, i poc després de l'ermita de Sant Antoni seguim carrer amunt en comptes d'agafar el desviament pel caminet de l'Abellera.

De seguida, comença camí a la dreta, ample, pla, i entre arbres. Amb 10 minuts aproximadament arribem a la Roca Foradada, ben espectacular i imponent. On s'hi pot pujar bé per darrere, grimpant i ajudant als petits.

D'allí ens hem embolicat per trobar el camí cap a l'Abellera. N'hi ha diversos, de més llargs i curts. Hem provat d'anar cap al llac i no hem trobat sortida, així que hem tornat a la Roca Foradada, hem fet un trosset de camí enrere, i a pocs metres en una zona de pins a l'esquerra hi ha un caminet que ens dur fins a l'Abellera: els pins on comença el camí estan marcats amb un senyal vermell.

El caminet entre pins és estret, hem de saltar algun tronc, i de seguida trobem el camí cap a l'Abellera que ve de Prades. Pugem un tros, travessem la carretera i seguim per camí del lateral fins a l'ermita de l'Abellera.

Hem pogut entrar a dins a veure-la perquè havíem demanat la clau a l'oficina de turisme del poble. Val molt la pena, l'ermita sota les grans roques i unes grans vistes als boscos de l'Abellera.

La tornada no té pèrdua, pel camí que duu directament cap a Prades.

NOTA: hem fet la passejada persones entre 72 i 5 anys.

Ermita de Sant Antoni

Camí

Desviament camí Roca Foradada

Camí molt agradable

Roca Foradada

null

Desviament a l'esquerra

A través del bosc de pins