Tid  5 timmar 28 minuter

3,6
7,1

Visad 817 gånger, ladda ned 51 gånger

i närheten av Albalat dels Tarongers, Valencia (España)

L’excursió transcorre pel terme d’Albalat dels Tarongers (també anomenat Albalat de Segart), poble de la comarca del Camp de Morvedre, situat a la marge esquerre del riu Palància, a 97 mts d’altitud i amb un cens de 1.164 habitants (en 2014).Té una extensió de 2135 hectàrees de terreny muntanyós i de vall entre la Serra Calderona i la Serra d’Espadà per la qual discorre el riu Palància. El territori, tradicionalment de secà, va ser transformat en terrenys de regadiu durant la primera meitat del segle XX. Compta amb un extens terme on trobem cims com el Garbí (593 mts.), el Pic de l’Àguila, la Rodona (427 mts) i el Cabeç Bord (238 mts) on es junten quatre termes: Nàquera, El Puig, Sagunt i Albalat dels Tarongers.

L’excursió ens acosta a la base dels penya-segats del Garbí, creuem la carretera de Segart, passem per la Font de la Murta, paratge molt estimat per la gent del poble, pugem al Xocainet i la Redona i pel barranc de les Merles tornem cap a Albalat.