Koordinater 23785

Uploaded den 25 mars 2020

Recorded mars 2020

Visad 151 gånger, ladda ned 3 gånger

i närheten av Prat de Comte, Catalunya (España)

3-6-19 al 10-6-19 (Cesca) Recorregut pel Massís dels Ports de vuit dies de durada. A la distancia de 146 Qm se li ha de restar la línia recta entre Beseit i el començament de la pujada a la Portella del Mas de Pau, uns cinc quilometres, més l'altra línia recta entre Arnes i l'estació de Cretes, un tres quilòmetres més, en total 8, pel que quedarien uns 138. A la primera, per no fer l'etapa tan llarga i estalviar-se aquests quilòmetres per pista (serien uns vuit), ens hi va portar un taxista de Beseit, i a la segona, per circumstàncies de força major a l'allotjament d'Arnes, ens va portar el mateix propietari fins l'Alberg de Cretes, on vam poder fer nit. Si haguéssim pogut sortir d'Arnes, hauríem anat a trobar igualment la Via Verda per anar cap a Horta de Sant Joan, amb una distància similar.

Es pot veure la descripció més detallada de cada etapa a:

Etapa 1 - Prat de Compte - Paüls

Etapa 2 - Paüls - Alfara de Carles

Etapa 3 - Alfara de Carles - Refugi de Caro (nou)