Ladda ned

27 april 2021

mars 2021

Visad 155 gånger, ladda ned 17 gånger

i närheten av Cànoves i Samalús, Catalunya (España)

Data: 12-3-21

Temps total sense comptar les aturades: 6h42', a ritme moderat-alt
Alçada màx.: 1319 m.

Des de l'aparcament del pantà de Vallforners, es puja per la carena fins el turó de St.Salvador, on es troba l'església de St.Salvador de Terrades. Can Quintana, camí fins el coll de Tasco. Collet del Mig, coll de Palestrins, camí cap el cingle de l'Euga, El Pastorim i turó de la Cova. Seguint el PR C-139, turó de Prat Fondo, turó del Roquet i turó del Samon. Ara seguint la carena, es passa el coll de Pi Novell, turó de Pi Novell, Collet dels Pous d'en Besa, Pou d'en Bessa, Collet dels Pous d'en Besa, Pou d'en Cuc, turó d'en Cuc, Coll del Roure Gros, El Sui, turó del Socarrat, Roca roja, Plans de Vallforners i cruïlla amb la pista de 'Cànoves al Pla de la Calma'. Visita a la cabana d'en Ramon on es troba la Sitja del Llop i ascens al turó del Poniol, per retornar a l'encreuament de pistes. Baixada per la pista, passant per Casanova de Vallfornes, desviament per camí cap a la Masia de Vallforners, Riera de Vallforners, Font del Capellà i aparcament del pantà.

Pots veure una descripció més acurada i un munt de fotos, entrant en el meu blog "El BuscaRacons", prement en 'veure més'.