Tid  5 timmar 15 minuter

4,8
9,6

Visad 1357 gånger, ladda ned 38 gånger

i närheten av Cans, Galicia (España)

Ruta dos Montes de San Cibrán - Faro de Budiño - Cans

Nesta ruta combinamos o PR-G 132 (Ruta dos montes de San Cibrán) co regreso até o comezo desta ruta aproveitando un tramo do GR-58 (Sendeiro das Greas)

Partimos do alto do Confurco. A ruta comeza seguindo o rego do Couso e o inicio é unha das partes máis fermosas do percorrido, con algunha caída de auga e cos muíños do Couso. Despois predominan as leiras e algunhas casas, atravesa a aldea de Couso, pasa pola “mina do Blas” e logo dalgúns muíños atopamos un peto de ánimas (o Carballal). O PR-G 132 remata na área de lecer das Conforcadas (uns doce quilómetros dende o inicio).

Ao pasar a área de lecer enlazamos co sendeiro das Greas, ascendemos cara ao Faro de Budiño, cunhas vistas espectaculares sobre a depresión meridiana e a partir de aquí camiño doado até o punto de partida pasando polos curiosos penedos do Castelo de Cans.