Ladda ned

Svårighetsnivå

Lätt

Höjdsänkning

• Bild av Merendree - Eiland groot (DF)

Koordinater

13 oktober 2021

augusti 2021

Visad 55 gånger, laddats ned 2 gånger

i närheten av Merendree, Flanders (Belgique)

We hebben hier al een kortere route van (ca 6km).
Maar omdat dat misschien voor sommigen te kort is - terwijl dat bepaalde stukje regio kanaal wel een mooi stukje is... besloot ik dat wat te verlengen.
Oorspronkelijk bedoeld om enkel te delen met de wandelgroep 'Kranige Pootjes', maar uiteindelijk beslist dat iedereen deze mag hebben. Wij nemen wel een pad dubbel - liever dit pad dubbel, dan langs straat... Want zoals je intussen wel weet: wij zijn pro honden los en langs straat is dat niet zo geschikt.

Startplaats: kerk Merendree. Merendreedorp thv nr 24 -
Wij stellen voor dat je langs de achterkant parkeert (Parking Hammeken), want de voorkant is met de blauwe kaart.

De wandeling bevat 2x 2 trappen. Als je die trappen niet wil doen, is het een gans stuk naar beneden via de brug zelf...

Nog ergens is er normaal gezien een stuk 'paardenpad' maar de paardenmensen wandelen tegenwoordig precies liever op het jaagpad... dus 't is een beetje afhankelijk van of jij het ziet zitten om door 'hogere begroeiing' te stappen of niet ;-)