• Bild av Igualada -Vilanova del Camí - La Pobla de Claramunt

3,3
6,7

Visad 27 gånger, ladda ned 0 gånger

i närheten av Vilanova del Camí, Catalunya (España)

LA POBLA DE CLARAMUNT (Anoia)

Trajecte Igualada – La Pobla de Claramunt 10km 3h

Travessada pel riu que porta el mateix nom, l'Anoia te tres sectors geogràfics ben diferenciats el pla de Montserrat al Sud, l'Alta Segarra al Nord i la conca d'Òdena al centre que es on fixarem la nostra sortida.

Aquesta sortida es tracta d'una excursió combinada amb tren. Es un recorregut lineal i comporta fer un "transfer" abans de començar, en aquest cas un petit trajecte amb els FCG entre La Pobla de Claramunt e Igualada. Arribem a la Pobla en cotxe.

Arribats a l'estació d'Igualada, ens dirigirem pels carrers de la població per anar a trobar la llera del riu Anoia. Es un primer tram curt per voreres i asfalt, i si no voleu sentir el repic dels bastons a terra porteu els tacs de goma. Seguirem uns 3 km per un camí ample  i planer que ressegueix el perfil del riu i que passa pel parc Fluvial ja al terme de Vilanova del camí.

Superat el Parc fluvial i deixant enrere aquesta zona planera, el recorregut s'enfila cap a la Serra de la Guardia seguint una pista ample i de bon caminar sense molt desnivell i que podreu fer perfectament. Parada per fer un mos a mitja pujada i tot seguit continuar el mateix camí durant un quilòmetre mes,  on deixarem definitivament la pista per agafar un corriol cap al Pujol de la Guardia (488mts).  Es una pujada forta però curta a traves d'un corriol amb esglaons de fusta, no hi estareu mes de 10 minuts per arribar al cim Turó on tindrem la màxima alçada del recorregut.

Sense deixar el corriol, planejarem pel cims de la Serra tot gaudint de les diferents vistes panoràmiques que ens brinda el recorregut,  fins acostar-nos al Castell de la Pobla de Claramunt quasi al final del nostre itinerari. Baixada fins al poble i final de ruta.
En un moment determinat veureu que la triangulacio del GPS de Wikiloc ha fallat, però no us preocupeu, el cami es evident. Però si voleu anar més segurs, us adjunto enllaç del track del GPS Suunto http://www.movescount.com/es/moves/move312800962