Moving time  2 timmar 31 minuter

2,4
4,9

Visad 126 gånger, ladda ned 14 gånger

i närheten av Bakhuisbos, Gelderland (Nederland)

Langs sprengen en heuvelachtige heide
bild

Vanaf de parkeerplaats en uitspanning bospad volgen tot aan de begraafplaats. Bij de begraafplaats rechtsaf dit pad op.

Dit pad op en verderop rechtsaf bij een slagboom. Smal bospad met rode paaltjes volgen.
bild

Langs twee sprengenkoppen en de sprengenbeek.

Langs dezelfde sprengenbeek weer terug.
bild

Aan je linkerhand de bruggetjes en met het pad mee naar rechts buigen.

Het klaphek aan je linkerhand rechts aanhouden, een brede rechte bosweg.
bild

Passeren: links een afsluitboom en een scoutinggebouw. Op vijfsprong rechtdoor langs afsluitboom. Je loopt langs een camping. Steeds rechtdoor ca. 500 meter.

Op de driesprong ga je rechtsaf. Steeds rechtdoor tot aan de hei.
bild

Op weg naar de hei passeer je halverwege aan je linkerhand een grafheuvel.

Begin van de hei.
bild

Schuin rechts omhoog de trap op, daarna rechtsaf en steeds het pad blijven volgen tot trap naar beneden. Onderaan links.

Vlakbij de schaapskooi. Hier rechtsaf. Voor de schaapskooi langs linksaf in de richting van een bankje.
bild

Rechtdoor over de hei en bij Y-splitsing rechts aanhouden.

Aan het eind voor een moerassig terrein links.
bild

Op vijfsprong rechtdoor het bos in. Eerste splitsing links, daarna rechts aanhouden.

Pluizenmeer.

Bij bankje rechtsaf. Na volgende bankje rechtsaf naar de schuilhut.
bild

Na schuilhut het fietspad van betonplaten oversteken en opnieuw over een heideveld. Trappetjes op, trappetjes af tot aan een asfaltweg. Asfaltweg oversteken en rechtdoor op bospad. Op driesprong bij bordje over inlandse eik links omhoog. Steeds omhoog en daarna naar beneden.

Aan het eind rechts, een brede bosweg.
bild

Op vijfsprong de tweede weg naar links. Daarna het eerste (opengestelde) pad rechts.

Over het pad, dat smal en grassig is. Aan linkerhand een afrastering. Aan het eind op brede zandweg linksaf.
bild

Aan linkerhand grote hekken, het fietspad over en rechts een smal bospaadje in. Op de Y-splitsingen links aanhouden. Sprengenbeek aan linkerhand.

Op kruising rechtsaf, een smal halfverhard bospaadje tot aan een bosvilla Emmanuel. Daar linksaf de asfaltweg op.
bild

Tegenover huisnummer 16 langs de slagboom een grassige bosweg in. Aan het eind rechts.

Pad langs boshut (aan rechterhand) volgen tot aan de verharde weg. Daar rechtsaf tot aan de parkeerplaats.

• Bild av Giesound

Giesound 2019-okt-26

I have followed this trail  verifierade  View more

De gps trail wijkt soms een beetje af van de echte paden waardoor je op sommige plekken ff twijfelt of je wel goed loopt.