Tid  5 timmar 43 minuter

2,4
4,9

Visad 254 gånger, ladda ned 8 gånger

i närheten av Ramsvika, Nordland (Norge)

1 de juliol: portem moltes hores de camí acumulades de dies, amb pujades i baixades considerables, i les cames se’n ressenten, de manera que, encara que alguns no ho expressem obertament, tots agraïm que la sortida d’avui  als cims de Guratinden i Bulitinden  sigui una mica més curta i amb una mica menys de desnivell ( no gaire!)

Altra vegada ens dirigim cap al poble de Leknes, prop del petit aeroport on van aterrant avionetes  al llarg del dia.

Comencem a caminar per una pista enmig d’una avetosa - alguns comentem que potser replantada- i d’un bosquet de bedolls. Aquí i allà hi ha petits grups de xais ( no en podem dir ramats)  amb les seves cries, que pasturen plàcidament. Tenen tanta herba com volen i fan molt de goig. Llàstima que n’hi hagi tan pocs.

Els dos cims que volem assolir avui es troben separats per un coll que té una vista magnífica sobre Vesfjorden. Com que per força s’hi ha de tornar a passar, entren de seguida dos tipus de temptacions : o deixar-hi la motxilla (cosa que no ha de fer mai un excursionista)  o quedar-s’hi i només fer un sol pic. Passen totes dues coses... ja comencem a estar cansats i no cal matar tot el que és gras.

I, avui, millor tornar una mica més aviat, que toca fer maletes. En Francesc ens comenta que demà es preveu una entrada de mal temps i, per tant,  serà convenient agafar el ferri de les 7 en comptes del de les 11, no fos cas que per culpa del  temporal  hi hagués anul·lacions  i quedéssim penjats com fuets a les Lofoten.  Però la decisió té efectes col·laterals:  vol dir aixecar-se cap a les cinc de la matinada. Sort que aquí, en aquesta època de l’any, no es fa mai fosc!

• salvador reig 2019-aug-29

I have followed this trail  verifierade  View more

Molt maca i facil amb bones vistes.