Tid  4 timmar 16 minuter

3,2
6,4

Visad 151 gånger, ladda ned 6 gånger

i närheten av Toga, Valencia (España)

Ruta circular seguint el GR-333 i el SL-CV-70 entre Toga i Torrechiva.
La ruta ix de Toga seguint el camino de Torrechiva per on passa el GR-333 i passant de l'ombria de los Morrones fins a baixar a Torrechiva.
Des de Torrechiva el camí travessa el riu i puja per l'altra banda seguint el camí de Fuentes però desviant-se per a pujar a las Picorzas pel barranco de la Jara fins a arribar a la Masadeta.
Des de la Masadeta continua per les llomes fins al Pilón de Torrechiva on parteixen termes els dos pobles. Es deixa a la dreta el camino de Toga a Fuentes que baixa al collado del Olmo on es creuen quatre camins i continua el SL-CV-70 que coincideix amb el GR fins al Pilón d'Espadilla.
Des del Pilón s'abandona el GR i continua el SL baixant pel camino de Toga a Fuentes que baixa pel barranco del Pairo fins a Toga.
Més informació a l'enllaç.

parkering

toga

Eixim del poble pel camino de Aragón que és el mateix que va cap a Torrechiva.

camino de torrechiva

Agafem el camino de Toga a Torrechiva que voreja los Morrones per l'est.

torrechiva

Travessem el poble i seguim pel camí de Fuentes que baixa encimentat a travessar el riu per una passera/pontet.

camino de fuentes

Seguim recte amunt travessant pista.

camino de las picorzas

Esquerra continua el GR pel camino de las Picorzas. Recte continua el camino de Fuentes per la fuente de Pere.
Crossroads

camino del corral de peras

Encreuament recte. Per la dreta al corral de Peras al camino de Fuentes.

pilon de torrechiva

Encreuament de camins. Cal seguir GR i SL a l'esquerra. Per la dreta baixa el camino de Toga a Fuentes al collado del Olmo i continua a Fuentes (pel collado del Olmo passa també el camino de Torrechiva a Ayódar).

pilon espadilla

Esquerra pel SL i abandonem GR que continua cap a Espadilla per la fuente del Melic i el barranco de la Piqueta. Uns metres més avant enllaça amb el PR-CV-386.