Tid  6 timmar 21 minuter

2,5
5,1

Visad 1314 gånger, ladda ned 64 gånger

i närheten av Mazeri, Samegrelo and Zemo Svaneti (Georgia)

Glaciar Ushba.
Iniciem el recorregut cap a les cascades del glaciar Ushbu. Desde Mazeri les furgonetes 4x4 ens pujen bastant amunt i podem escorçar la caminada uns 5 km. Iniciem l'ascenç per un camí bastant practicable, travessant alguns rierols en que ens hem de descalçar per no quedar amb les botes completament xopes fins arribar a la desviació cap a les cascades. Val la pena només per les cascades, però si voleu unes bones panoràmiques haureu de pujar amunt. Nosaltres continuem cap amunt i volem pujar una mica per sobre per gaudir de les vistes. La pujada a partir d'aquí és molt empinada, amb terra molt relliscòs que farà la baixada molt complicada. Arribem fins prop els 2280 m però un riu amb un cabdal d'aigua impressionant ens impideix creuar-lo i continuar fins dalt. Ens dieuen és bastant habitual, per la qual cosa, tingueu-lo en compte per si no voleu fer l'esforç.
Atenció aquest camí és molt difícil i rrelliscòs.
Recordar-vos la conveniència de portar xancletes lligades per travessar els molts rierols que anem trobant. A la tarda puja el cabdal i la força d'aigua, per la qual cosa cal anar molt en compte.