Tid  6 timmar 18 minuter

3,9
7,8

Visad 3306 gånger, ladda ned 203 gånger

i närheten av es Capdellà, Baleares (España)

Pujada al Galatzó, desde ses Cases des Galatzó (Es Capdellà)

Deixam el cotxo aprop de ses Cases des Galatzó i li enfilam cap a Ses Planes, al principi es un camí molt marcat i fàcil de seguir, però al cap d'una estona sa cosa se posa una mica més xunga, hem d'anar seguint fites mentres anam flanquejant sa falda oest des Galatzó. Arribats un punt començam a pujar cap a sa cresta, lo que ens farà afrontar alguna grimpada i ens menjarem un bon desnivell en poca distància. Una vegada a la cresta ja li enfilam cap el cim. Del cim baixam per la ruta normal de pujada, per la cara nord, cap al pas de na sabatera i després anam cap al pas des cossis, però desviant-mos una mica abans per agafar el GR.221 que ens tornarà a sa finca de ses Cases des Galatzó.

Ruta físicament exigent, especialment el tram desde Ses planes fins a sa cresta des Galatzó.

Estimam sa roqueta!

Inici - Final

3 kommentarer

• Dave80 2017-jan-20

Una forma diferent de pujar el Galatzó. Hi ha una part difícil de seguir perquè la vegetació tapa les fites.

• Bild av xawand

xawand 2017-nov-01

L'acabo de pujar, però l'he fet al revés, en sentit horari.
    I no us ho recomano. Pujada fàcil (2h 45') i baixada embullada (3h 00'), especialment en el tram en que abandones el pendent de rocs i has d'anar a buscar la pista forestal de Ses Planes.
    Hi ha molta vegetació i el camí està molt descuidat. La pèrdua de referències i fites és constant. Pujajant enfiles cap amunt i llestos, però baixant despista molt i acabes constantement enmig d'enlloc.
    Gra6 al vostre track, sempre l'he retrobat. Merci

Millor fer-la en sentit antihorari. I si no us voleu complicar, pugeu i baixeu pel GR221 fins el desviament a mà dreta (1h 15') direcció cap el Pas de na Sabatera.

Disfruteu la muntanya i edugueu-vos-ho tot. Encara que sigui orgànic, a ningú li agrada veure una pell de plàtan o mandarina on no toca!

• Bild av Jordi M. Sempere i Vicedo

Jordi M. Sempere i Vicedo 2017-dec-04

I have followed this trail  verifierade  View more

Gran ruta i espectacular pujada al cim. Molt ben explicada. Gràcies!