Moving time  4 timmar 33 minuter

4,7
9,4

Visad 46 gånger, ladda ned 2 gånger

i närheten av Castellvell del Camp, Catalunya (España)

8-11-20 - Sortim del Pinar, al limit del terme de Reus. Anem pujant per Camí dels Cinc Ponts per després pujar per la Riera d'Almoster, tot fent un petit tomb per entrar-hi degut a les obres que s'estan fent.

Pugem a la carretera, fem uns centenars de metres i ja trobem l'indicador cap a La Selva. Al principi anem per pista de terra i a mida que ens acostem al poble més formigó i asfalt. Ens creuem amb forces bicis de muntanya.

Un cop davant de la rotonda del Molí del Rovellat, comencem a pujar cap a Sant Pere, primer per formigó i més amunt per sender. A l'ermita hi ha bones vistes i una font.

Enfilem ara per la carena cap a ponent, i tot pujant i baixant, en una estona arribarem al Puig d'en Cama, amb extensos horitzons dels voltants.

Baixem per l'altra banda, per una sendera més estreta, i al començament visitem el pou de gel, uns metres a l'esquerra del camí.

Sortim al camí més ample, bastant matxucat pel pas de gent, bicis, motos, etc, i anem baixant, el mar davant.

Passem pel Marge de les Dues Cares i tot seguit fem una petita drecera i seguim baixant per pista fins dalt del Picarany, on baixem a l'esquerra. Al principi fem una altra drecera per evitar un tomb de pista i baix ja anem fent fins l'asfalt i Almoster.

Creuem el poble, passem per davant del camp de futbol, fem un tros del que hem fet pujant i seguim recte fins tocar la carretera, per continuar per la Riera de la Vidaleta fins gairebé la sortida.

Dreta amunt

Per pista, a la dreta de la riera

Dreta x avellaners

Passem per uns avellaners i unes oliveres a trobar la riera, davant d'una senyal de limitació de velocitat de 20 Km/h, ja que estan fent obres al primer tram de la riera

Riera d'Almoster

Deixem carretera, indicador

Esquerra amunt, indicador

Davant la rotonda del Molí del Rovellat
Korsning

Camí del Rec, seguim recte amunt

Religiösa platser

Sant Pere

Bergstopp

Puig d'en Cama i Pou de Gel

Lo punt de marxa es al mateix pou, a tocar del puig