Ladda ned

Registrerad

juli 2022

Skicka till din GPS

Ladda ned leder från Wikiloc direkt till din Garmin, Apple Watch eller Suunto.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Skicka till din GPS Skicka till din GPS
Var den första som applåderar
Dela

Visad 29 gånger, laddats ned 3 gånger

i närheten av Arinsal, La Massana (Andorra)

Clàssica ruta per assolir el sostre d`Andorra des d`Arinsal.
Ruta llarga i amb important desnivell però que no te cap pas difícil ni compromès.
Iniciem ruta passat el poble d`Arinsal, a l`aparcament del Parc Natural de les Valls del Comapedrosa.
A sobre mateix de l`aparcament enganxem el GR11 que sense complicacions ens porta al refugi de Comapedrosa. Es pot evitar pujar al refugi, però jo em vaig estimar més passar-hi, per carregar aigua i fer-la petar amb els guardes.
Desde el refugi, seguim altre cop GR11, que en constant i dura pujada ens porta cap als estanys de Comapedrosa.
En aquest punt tenim 2 opcions, o continuar cap a la Portella de Baiau i després cim, o pujar cap a la carena i crestejar (fàcilment) fins al cim.
Jo vaig optar per la segona opció.
Constant pujada sense cap pas tècnic, que ens mena cap al cim.
Fantàstiques vistes de 360º.
Desde el cim, agafem corriol fressat i en baixada que ens condueix cap a la Portella de Baiau.
Inmenses vistes dels Estanys de Baiau així com del conjunt de Sotllo-Pica-Montcalm.
Baixada evident i sense gaire camí cap a l`Estany Negre i aquí retrobem el camí de pujada.
Desfem camí fins a l`aparcament.
Ruta llarga i amb important desnivell.
A l`estiu millor començar d`hora ja que el sol ens toca la major part de la ruta.
Punt d`aigua al refugi.
Bergstopp

Comapedrosa (2942 mts)

• Bild av Comapedrosa (2942 mts)