Ladda ned

4 april 2021

Registrerad

mars 2021
Var den första som applåderar
Dela

Visad 179 gånger, laddats ned 14 gånger

i närheten av Riells del Fai, Catalunya (España)

Data: 4-3-21

Temps total sense aturades: 2h52' a ritme moderat+.

ADVERTIMENT!! Recordar que entre els dies 15 de gener i fins el 15 de juny està completament prohibit baixar/pujar pel grau de les Paelles (o mal anomenat grau de les Escaletes) per pertànyer a una zona d'especial protecció de nidificació de l'àliga Cuabarrada. El grau més proper és el grauet d'en Quintanes, descrit en aquest recorregut.

Sortint de la part alta del poble de Riells del Fai, pugem per la carena de la serra de Can Tabola, camí de les Costes d'en Quintanes, grauet d'en Quintanes, plaça dels Cèntims, turó de les Onze Hores (667).
Retornem cap a la plaça dels Cèntims i l'encreuament amb el grauet d'en Quintanes, per recorre per un corriol sobre la cinglera, d'oest a est. Balmes del Traver, grau del Traver, serrat de Can Quintanes, pista cap a Can Quintanes, mas de Can Quintanes, mas de Can Berga i Riells del Fai, punt d'inici i final.

Pots veure una descripció més acurada del recorregut, entrant en el meu blog "El BuscaRacons", prement en 'veure més'.

Visa alla external

Desv. Camí de la Cinglera

Desv.Camí de la Cinglera

Korsning

Desv.Camí de la Cinglera.