Moving time  en timma 46 minuter

2,0
4,0

Visad 302 gånger, ladda ned 17 gånger

i närheten av Es Capdellà, Baleares (España)

A quatre kilòmetres de les cases de Galatzó hi ha les restes (queda ben poca cosa) de la naveta de ses Sínies. L'excursió és molt fàcil. He transitat tot el temps per una pista forestal que puja poc a poc sense cap pujada forta. Només al final he pres per un tirany molt curt que mena a la naveta tot travessant un carritxar. L'entorn el constitueixen muntanyes agrestes amb molt poca vegetació arbòria. Pins, ullastres i molt de garballó i, evidentment, molt de càrritx. No és recomanable a ple estiu. He iniciat l’excursió a l’aparcament de ca l’amo en Biel i m’he dirigit cap a les cases de Galatzó i he seguit les indicacions cap a ses Sínies i s’Esclop. En arribar al pou de ses Sínies he pres a la dreta i poc després he deixat la pista forestal per prendre el tirany de la naveta. Tot està molt indicat, no hi ha cap problema amb l’orientació. La tornada de la naveta a la pista forestal l’he feta camp a través pel carritxar. No ho recomano. Val més tornar pel tirany.

cases de Galatzó

taules

• Bild av abuelote

abuelote 2020-dec-04

I have followed this trail  verifierade  View more

Una ruta bona de seguir i amb un entorn precios . Moltes gracies .