Tid  en timma 48 minuter

1,2
2,5

Visad 7501 gånger, ladda ned 245 gånger

i närheten av Boixols, Catalunya (España)

*** Alerta! durant la brama del cérvol, la pista es pot veure afectada, fins al punt que la poden tancar. Això passa de mitjans de setembre a mitjans d'octubre. Busqueu informació abans d'anar-hi per no trobar-vos sense accés. ***

El Cap de Boumort és una muntanya de 2.076,2 metres que es troba en el municipi de Conca de Dalt, al Pallars Jussà. És el cim més elevat de la Serra de Boumort.

La ruta que presentem és una circular sense dificultat que comença i acaba al refugi lliure de Boumort ideal per realitzar en família.

Per arribar al refugi hi ha una llarga pista forestal en molt bon estat. Recomanem l'accés que hi ha a la carretera que enllaça Isona amb Coll de Nargó.

berg

Refugi lliure

8 kommentarer

• miquel sanmartin 2015-apr-30

Una excursio interesant aquest mes de maig intentare fer-la sortin des de Ortoneda.algu sab la deistancia aprox entre
    el poble i el refugi?

• Larrocalla 2015-apr-30

Segons el google maps, són uns 16km per pista. Jo la vaig fer amb cotxe i es fa força llarga, però s'hi arriba bé, no és necessari un 4x4.

• Bild av j.cat

j.cat 2016-okt-17

Hem fet la ruta amb canalla de 3 a 5 anys que han caminat tota l'estona. Només algun tram de roca les hem hagut d'ajudar.
    El track marcat t'obliga a saltar la valla. Nosltres hem seguit la valla més endavant, perquè hem vist fites, però l'hem acabat saltant igualment, però sense probllemes. A la tornada però es passa per una porta.
    Hem pujat per la pista des de Coll de Bòixols, que es fa pesada, però sense cap tram problemàtic per vehicles una mica alts, en cap cap fa falta 4x4.
    Molt bona excurisió en un entorn solitari, amb bones vistes i amb la sort de veure passar algun cèrvol i sentir-ne la brama al capvespre i a l'alba.

• Bild av Antonia Freixas

Antonia Freixas 2018-sep-25

Ull!! La pista per anar al refugi està tallada, a l'alçada de la Collada del Rei, del 15 de setembre al 15 d'octubre 2018. És per la brama del cérvol. No he pogut arribar al cim, doncs a peu es feia inviable.

• Larrocalla 2018-sep-26

Ostres, gràcies per compartir aquesta informació Antonia. Modifico la descripció de la ruta per avisar a la gent que s'ho miri.

• Bild av e.monros

e.monros 2018-nov-06

Al estar tot ple de neu canvia bastant el paisatge i l'esforç a fer, tot i així no vaig trobar cap dificultat i tan les vistes, entorn, tot ple de neu i dia solejat van fer que fos un bona sortida.

Això sí, per arribar al refugi, a l'estar tot nevat, va fer falta posar la tracció 4x4.

• Bild av JaPepo

JaPepo 2019-aug-08

I have followed this trail  verifierade  View more

Muy bonito el entorno, a pesar de la niebla

• Bild av Antonia Freixas

Antonia Freixas 2019-sep-07

Una ruta fàcil i bonica. Les vistes des del cim són espectaculars. Ara la pista per arribar al refugi és inacabable.