Aktivitet

Can Palet de Vista Alegre(Terrassa)-Font Freda de Can Missert-Riera de Gaià-Font de Can Font-Can Font-Ullastrell

Ladda ned

Foton från leden

Bild avCan Palet de Vista Alegre(Terrassa)-Font Freda de Can Missert-Riera de Gaià-Font de Can Font-Can Font-Ullastrell Bild avCan Palet de Vista Alegre(Terrassa)-Font Freda de Can Missert-Riera de Gaià-Font de Can Font-Can Font-Ullastrell Bild avCan Palet de Vista Alegre(Terrassa)-Font Freda de Can Missert-Riera de Gaià-Font de Can Font-Can Font-Ullastrell

Av

Statistik för leden

Avstånd
12,54 km
Höjdökning
307 m
Svårighetsnivå
Medel
Höjdsänkning
307 m
Max höjd
390 m
TrailRank 
85 4,3
Min höjd
152 m
Ledtyp
Slinga
Tid
4 timmar 21 minuter
Koordinater
1886
Uppladdad
26 december 2020
Registrerad
december 2020
  • Betyg

  •   4,3 5 Recensioner

i närheten av Terrassa, Catalunya (España)

Visad 2466 gånger, laddats ned 99 gånger

Foton från leden

Bild avCan Palet de Vista Alegre(Terrassa)-Font Freda de Can Missert-Riera de Gaià-Font de Can Font-Can Font-Ullastrell Bild avCan Palet de Vista Alegre(Terrassa)-Font Freda de Can Missert-Riera de Gaià-Font de Can Font-Can Font-Ullastrell Bild avCan Palet de Vista Alegre(Terrassa)-Font Freda de Can Missert-Riera de Gaià-Font de Can Font-Can Font-Ullastrell

Vägbeskrivning


                                               Montserrat des de Ullastrell




Índex IBP: 44 (Veure anàlisi a l'enllaç "Ver más")




Versió en Català

Excursió fàcil en l'aspecte físic i moderada des del punt tècnic, en que farem un recorregut circular partint de la urbanització de Can Palet de Vista Alegre (Terrassa), fins el poble de Ullastrell, passant per la Riera de Gaià, i descobrint un parell de fonts. Excursió per fer durant tot l'any, exepte si ha plogut molt.

Punts d'interès:

1- Font freda de Can Missert
2- Riera de Gaià
3- Font de Can Font
4- Can Font
5- Mirador
6- Església de Santa María (Ullastrell)

Nota 1: Indispensable GPS.

Nota 2: La qualificació de l'especte técnic com a moderat, es deu a dos trams:
El primer tram entre el waypoint "Desviament cap al sender de l'esquerra (Molt desdibuixat)" i el waypoint "Desviament cap a l'esquerra cap a la font", es tracta d'un tram amb un camí molt poc visible, a trossos camp a través, tot i que és transitable.
El segón tram es el que segueix la llera de la Riera de Gaià, ja que s'ha de creuar la riera en diverses ocasions (S'aconsella portar calçat amb menbrana impermeable).

Versión en Español

Excursión fácil en el aspecto físico y moderada desde el punto técnico, en que haremos un recorrido circular partiendo de la urbanización de Can Palet de Vista Alegre (Terrassa), hasta el pueblo de Ullastrell, pasando por la Riera de Gaià, y descubriendo un par de fuentes. Excursión para hacer durante todo el año, excepto si ha llovido mucho.

Puntos de interés:

1- Fuente fría de Can Missert
2- Riera de Gaià
3- Fuente de Can Font
4- Can Font
5- Mirador
6- Iglesia de Santa María (Ullastrell)

Nota 1: Indispensable GPS.

Nota 2: La calificación del especto técnico como moderado, se debe a dos tramos:
El primer tramo entre el waypoint "Desviament cap al sender de l'esquerra (Molt desdibuixat)" y el waypoint "Desviament cap a l'esquerra cap a la font", se trata de un tramo con un camino muy poco visible, a trozos campo a través, aunque es transitable.
El segundo tramo es el que sigue el cauce de la Riera de Gaià, ya que se debe cruzar el arroyo en varias ocasiones (Se aconseja llevar calzado con menbrana impermeable).

English version

Easy excursion in the physical aspect and moderate from the technical point, in which we will make a circular route starting from the urbanization of Can Palet of Vista Alegre (Terrassa), to the town of Ullastrell, passing by the Riera de Gaià, and discovering a couple of sources. Excursion to do all year round, unless it has rained a lot.

Places of interest:

1- Cold fountain of Can Missert
2- River of Gaià
3- Fountain of Can Font
4- Can Font
5- Viewpoint
6- Church of Santa María (Ullastrell)

Note 1: Indispensable GPS.

Note 2: The qualification of the technical aspect as moderate, is due to two sections:
The first section between the waypoint "Desviament cap al sender de l'esquerra (Molt desdibuixat)" and the waypoint "Desviament cap a l'esquerra cap a la font", is a section with a very invisible path, in cross-country chunks, although it is passable.
The second section follows the channel of the Riera de Gaià, as the stream must be crossed on several occasions (It is advisable to wear shoes with a waterproof membrane).


Version française

Excursion facile dans l'aspect physique et modérée du point technique, dans laquelle nous ferons un itinéraire circulaire à partir de l'urbanisation de Can Palet de Vista Alegre (Terrassa), jusqu'à la ville d'Ullastrell, en passant par la Riera de Gaià, et en découvrant un quelques sources. Excursion à faire toute l'année, sauf s'il a beaucoup plu.

Lieux d'intérêt:

1- Source froide de Can Missert
2- Riera de Gaià
3- Source du Can Font
4- Can Font
5- Point de vue
6- Église de Santa María (Ullastrell)

Note 1: GPS indispensable.

Note 2: La qualification de l'aspect technique comme modéré, est due à deux sections:
La première section entre le waypoint «Desviament cap al sender de l'esquerra (Molt desdibuixat) et le waypoint "Desviament cap a l'esquerra cap a la font" est une section avec un chemin très invisible, en morceaux de cross-country, bien que ce soit passable.
Le deuxième tronçon suit le canal de la Riera de Gaià, car le ruisseau doit être traversé à plusieurs reprises (il est conseillé de porter des chaussures avec une membrane imperméable).

Läs mer external

Waypoints

IkonKorsning Höjd 317 m
Bild avDesviament cap al sender de l'esquerra (Molt desdibuixat) Bild avDesviament cap al sender de l'esquerra (Molt desdibuixat)

Desviament cap al sender de l'esquerra (Molt desdibuixat)

Desviament cap al sender de l'esquerra (Molt desdibuixat)

IkonUtsikt Höjd 404 m
Bild avVistes Bild avVistes Bild avVistes

Vistes

Bild avAparcament Carrer del Pardal (Urbanització Can Palet de Vista Alegre-Terrassa) Bild avAparcament Carrer del Pardal (Urbanització Can Palet de Vista Alegre-Terrassa) Bild avAparcament Carrer del Pardal (Urbanització Can Palet de Vista Alegre-Terrassa)

Aparcament Carrer del Pardal (Urbanització Can Palet de Vista Alegre-Terrassa)

Aparcament Carrer del Pardal (Urbanització Can Palet de Vista Alegre-Terrassa)

IkonKorsning Höjd 302 m
Bild avDesviament cap a la dreta Bild avDesviament cap a la dreta Bild avDesviament cap a la dreta

Desviament cap a la dreta

Desviament cap a la dreta

IkonKorsning Höjd 309 m
Bild avDesviament cap a l'esquerra Bild avDesviament cap a l'esquerra Bild avDesviament cap a l'esquerra

Desviament cap a l'esquerra

Desviament cap a l'esquerra

IkonFoto Höjd 305 m
Bild avFinal camí dels Plataners Bild avFinal camí dels Plataners Bild avFinal camí dels Plataners

Final camí dels Plataners

Final camí dels Plataners

IkonKorsning Höjd 327 m
Bild avDesviament cap a la dreta (Inici camí dels Plataners) Bild avDesviament cap a la dreta (Inici camí dels Plataners) Bild avDesviament cap a la dreta (Inici camí dels Plataners)

Desviament cap a la dreta (Inici camí dels Plataners)

Desviament cap a la dreta (Inici camí dels Plataners)

Bild avEsglésia de Santa María Bild avEsglésia de Santa María Bild avEsglésia de Santa María

Església de Santa María

Església de Santa María

IkonUtsikt Höjd 336 m
Bild avMirador Bild avMirador Bild avMirador

Mirador

Mirador

IkonKorsning Höjd 318 m
Bild avDesviament cap a l'esquerra Bild avDesviament cap a l'esquerra Bild avDesviament cap a l'esquerra

Desviament cap a l'esquerra

Desviament cap a l'esquerra

IkonFoto Höjd 273 m
Bild avCan Font Bild avCan Font Bild avCan Font

Can Font

Can Font

IkonFontän Höjd 244 m
Bild avFont de Can Font Bild avFont de Can Font Bild avFont de Can Font

Font de Can Font

Font de Can Font

IkonKorsning Höjd 245 m
Bild avDesviament cap a la dreta Bild avDesviament cap a la dreta

Desviament cap a la dreta

Desviament cap a la dreta

IkonFlod Höjd 161 m
Bild avRiera de Gaià Bild avRiera de Gaià Bild avRiera de Gaià

Riera de Gaià

Riera de Gaià

IkonFlod Höjd 161 m
Bild avInici Riera de Gaià Bild avInici Riera de Gaià Bild avInici Riera de Gaià

Inici Riera de Gaià

Inici Riera de Gaià

IkonFoto Höjd 282 m
Bild avCamí Ral del Suro i Ramader Bild avCamí Ral del Suro i Ramader

Camí Ral del Suro i Ramader

Camí Ral del Suro i Ramader

IkonFoto Höjd 276 m
Bild avGranja d'Aventura Park Bild avGranja d'Aventura Park

Granja d'Aventura Park

Granja d'Aventura Park

IkonFoto Höjd 270 m
Bild avInici Camí Ral Bild avInici Camí Ral Bild avInici Camí Ral

Inici Camí Ral

Inici Camí Ral

IkonBro Höjd 247 m
Bild avPassera Bild avPassera

Passera

Passera

IkonFontän Höjd 255 m
Bild avFont freda de Can Missert Bild avFont freda de Can Missert

Font freda de Can Missert

Font freda de Can Missert

IkonKorsning Höjd 260 m
Bild avDesviament cap a l'esquerra cap a la font Bild avDesviament cap a l'esquerra cap a la font

Desviament cap a l'esquerra cap a la font

Desviament cap a l'esquerra cap a la font

Kommentarer  (9)

  • Bild av Jorditoms
    Jorditoms 28 dec. 2020

     

    Que chula !!!! Yo hice una parte de la riera de Gaia en mi segunda etapa a Montserrat y me encantó !!! La disfruté mucho pero mucho !!!! Wahoooo está Ruta debió ser una pasada !!!

  • Bild av Tetititu
    Tetititu 28 dec. 2020

    No estuvo mal, aunque fue gelida. Gracias tocayo.

  • Bild av Jorditoms
    Jorditoms 28 dec. 2020

    Buehhhhhh es que me lo puedo imaginar !! Yo hice una de la vida de Picasso que subiré hoy ! Pero me estaba congelando !!!!

  • Bild av mom
    mom 13 juli 2023

     

    Jag har följt den här leden  verifierade  Läs mer

    Horrible

  • Bild av Mohammad.kiani
    Mohammad.kiani 26 sep. 2023

     

    The route is beautiful 😍 Good luck my dear friend 🌹

  • Bild av emilio viejo
    emilio viejo 27 jan. 2025

     

    Gracias por compartir tus experiencias con bonitas fotos. Un abrazo y mucha montaña

  • Bild av Tetititu
    Tetititu 27 jan. 2025

    Muchas gracias Emilio por la valoración. Saludos.

  • Bild av Caminatasalas8
    Caminatasalas8 10 mars 2025

     

    Una magnífica ruta por Can Palet de Vista Alegre(Terrassa)-Font Freda de Can Missert-Riera de Gaià-Font de Can Font-Can Font-Ullastrell, con unas didácticas descripciones acompañadas de unas preciosas fotografías; todo junto para mostrarnos el importante patrimonio natural que a vuestro paso, os va recibiendo.
    Aplausos y gracias por compartir.
    ¡Fuerte abrazo, amigo!

  • Bild av Tetititu
    Tetititu 10 mars 2025

    Muchas gracias Caminatasalas8, por la valoración. Saludos.

Du kan eller den här leden