Moving time  2 timmar 40 minuter

3,1
6,2

Visad 141 gånger, ladda ned 7 gånger

i närheten av Sant Boi de Llobregat, Catalunya (España)

Ruta entre els municipis de Sant Boi de Llobregat i Santa Coloma de Cervelló.

La ruta s’inicia en el barri de Marianao, en la urbanització de Can Carreres. Passa per Can Carreres Vell, per accedir a la pista que va a l’Estret de Roques, enllaça ambla pista del camí de l’Angle, fins al coll de la Creu de Querol, després es dirigeix fins a Can Cartró, per iniciar la pujada a Montpedrós (Sant Antoni), la ruta surt de la plaça de les Bruixes, per la part de l'obaga, és més llarga, però amb menys pendent y permet transitar per dintre de l’alzinar, fins al cim.

Poc abans d’arribar es veu la Torratxa, el gravat prehistòric y les terrasses que donen accés a l’esplanada de Sant Antoni.

Per baixar, seguint el camí de la solana, que permet visionar la plana al•luvial del riu Llobregat y la zona deltaica, per enllaçar de nou en la plaça de les Bruixes. El camí en porta fins a Can Cartró, seguint el sender de l'Anell Verd de Sant Boi, anem a buscar el sender de les tres masies: Can Palós, Can Pulill, i Santa Bàrbara, per enllaçar amb els primers habitatges i tornar de nou a Can Carreres.

Can Carreres

Inici del recorregut a la plaça de Pedres Blanques a Can Carreres (Sant Boi)

Can Carreres Vell

Drecera

Cesalpina

bild

Camino de Sant Antoni (Montpedrós)

El camí que fem servir per pujar a Montpedrós, al finalitzar el camí asfaltat.

Plaça de les Bruixes

Agafem el camí de l'esquerra per pujar a Montpedrós, a la tornada baixarem per el camí de la dreta.
Borg

La Torrassa

Reconstrucció de la torre de guaita de la Torratxa

Grabat Megalític

Grabat megalític de Montpedrós

Arkeologisk lokal

Terrasses de restes ibèrics

Terrasses

Sant Antoni (Montpedrós)

utsikt

Plana aluvial

Vista des del Montpedrós de la plana al·luvial del riu Llobregat, es veu els pobles de Sant Vicents dels Horts, el Papiol, Molins de Rei,també Sant Feliu, Sant Just Desvern i Esplugues de Llobregat.

La Bassota

Plaça de les Bruixes

Camí de tornada

Cami de Can Palos

Can Palos

Can Pubill

Santa Barbara

Cami

El camí passa seguint les llindes de la finca de Sant Bàrbara

Cami Vell de Torrelles

Can Carreres

Tornem a la plaça de Pedres Blanques a Can Carreres per finalitzar la ruta.