Ladda ned

Registrerad

oktober 2022

Sök efter vandringsområde

Hitta leder som startar eller passerar genom dina valda områden.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Sök efter vandringsområde Sök efter vandringsområde
Var den första som applåderar
Dela

Visad 3 gånger, laddats ned 0 gånger

i närheten av es Bòrdes, Catalunya (España)

Ruta ben bé lineal que puja a l'Artiga de Lin, des de l'aparcament de l'ermita de la Mair de Diu dera Artiga. Per corriols, camins, trams de pista i algun d'asfalt, creuem el bosc de faig que remunta el torrent, fins arribar als Uelhs deth Joeu, gran surgència d'aigua procedent del forat d'Aigualluts. Continuem per les escales de fusta que ens enllacen amb el camí que ens mena a la majestuosa esplanada que forma l'Artiga de Lin, envoltada d'un fantàstic escenari alpí. Arribem al refugi i ens acostem al salt d'aigua de Pomero. Desfem el camí, i prenem la carretera fins a un trencall que ens enllaça amb el camí de la pujada.
Aquesta ruta està senyalitzada com itinerari 9 del consell d'Aran.