Tid  2 timmar 45 minuter

0,7
1,4

Visad 45 gånger, ladda ned 2 gånger

i närheten av la Febró, Catalunya (España)

5-9-20 (Albert, Elena, Jaume, Joan, Joan Mª, Miquel, Paqui, Salva, Xesca) Inauguració del tram netejat pel Joan Mª i el Miquel, amics i consocis de l'Associació Excursionista Catalunya de Reus, que van treballar dur per recuperar el Camí del Carcaix, que sortint del PR-C-87, puja riu amunt, creuant-lo algunes vegades, passa per l'antiga bassa artificial de recollida d'aigua, i arriba al creuament del camí local del Mas de l'Extremenyo a Prades. Des d'aquí se segueix amunt per la vora esquerra, primer per herba i després pel mateix barranc, seguint les fites. En una clariana es tira una mica a l'esquerra per tot seguit pujar a dreta cap a la Font Nova. De tornada es ve aquí i es tira cap a la dreta, direcció a Siurana. De la Font Nova se segueix amunt, algun tram de riu sec, i s'arriba a la Font del Carcaix i tornem enrere. Som al setembre i les dues fonts prou que rajaven.

Nosaltres vam anar al començament baixant pel Grau del Corral Nou, tot seguint lo PR, i tornant pel Mas de la Barba, però hi ha diverses alternatives més.

Moltes gràcies Joan Mª i Miquel, heu fet una bona feina!

Inici Cami del Carcaix

Korsning

Sender local al Mas de l'Extremenyo-Prades