Moving time  3 timmar 19 minuter

3,6
7,2

Visad 32 gånger, ladda ned 0 gånger

i närheten av Bellvei, Catalunya (España)

Calafell Park, Cova Foradada, Calafell Park, el diumenge el dia es va desperta clar i fresc, iamb els companys Senderistes de la Muga, de Bellvei, vam anar a fer una ruta que ens portes a la Cova Foradada, dons ultimament per les troballes fetes pels arqueolecs, la dita cova esta agafat notable relevancia, vam deixar els cotxes al començament de la Urb. i caminant vam anar hon comença el sender que porta al cim del Pujol de Mitgjorn, seguin les marques verdes, vam anar fent cami fins arribar a la pedrera de l?Escarnosa, per despres de donarli un tombet i fer-nos la foto de grut, començar a pujar cap hon esta la Cova Foradada, visitarla fer-li fotos per inmortalitçar el moment, i tot seguit fer la continuacio del sender tot anar caranejant fins arribar a les tarteres dels pals del llum, aquet cop en el sentit de la marxa vam anar cap l'esquerra, el mes trenquil i amb menys penden, per un cop acabada la tartera, parar-nos a fer un mos, per agafar forças, un cop fet el servei a l'alimentacio del cos, vam agafar cami per anar a sota el Mazinguer xic, despres pujant la pujada sobre Mas Mel, anar cap a la pujada de la Atalaia de Segur, pro abans de començar la dita pujada trencar el regarot aball a l'esquerra, per despres a la dreta trobarnos amb el sender que ens dura fins el pont sota la Ap 32, agafar pels senders de Mas Romeu, cap sota Montpeo, per seguin cami anar a buscar els cotxes al començamen de la Urb., hon el haviem deixt. Una bona caminada de diumenge amb els companys, i UNA MES al calaix.
bild

L'Escarnosa.

utsikt

Panoramica de la pujada a un sender de Mas Romeu.