Moving time  3 timmar 42 minuter

2,7
5,3

Visad 25 gånger, ladda ned 1 gånger

i närheten av Boldis-Subirá, Catalunya (España)

Una excursió circular, amb vistes molt xules a la Vall de Lladorre, primer caranejant , i després amb una forta baixada fins a Tavascan.

Sortim de Boldís Sobirà per un caminet estret que ja no deixarem durant una hora aprox, primer amb herbes, a estones amb pedres, en alguns moments massa estret (sobretot si vas amb nens) ja que amb la sorra i pendent rellisca avall. De totes maneres és segur, fins i tot en 3 trams hi ha una corda per fer de barana. També hi ha petits trams enfangats i amb aigua, que es poden passar bé.

A nosaltres se'ns ha fet més llarg ja que a estones fa de mal caminar, i has de mirar bé on poses els peus. I també perquè anàvem al ritme del petit (4.5 anys).

Aquest caminar caranejant sembla que sigui pla, però va fent com una petita muntanya russa, i anar pujant i sumant desnivell.

Arribem al final del tram que va caranejant i trobem un cartell que ens marca l'inici de la baixada cap a Tavascan (35min): és una baixada notable, amb alguns trams on baixa bastant, trenca-cames.

Finalment arribem al pont que ens dóna la benvinguda a Tavascan.

I la tornada, refem el camí enrera, primer amb la pujada exigent (400m de desnivell), i després caranejant cap a Boldís Sobirà.

NOTA: el temps el marcava el menut, de 4.5 anys, que ho ha fet tot caminant.