Begur-Castell-Sa Tuna-Camí de Ronda-Sa Riera-Platja del Racó
i närheten av Begur, Catalunya (España)
Visad 6488 gånger, laddats ned 257 gånger
Foton från leden



Vägbeskrivning
Un itinerari circular que ens porta del poble de Begur a la platja de Sa Tuna a través de la Riera d'Aiguafreda. A partir d'aquí i pel camí de ronda, anirem passant per cales, platges i punts elevats que ens permetran gaudir, a vegades, del nostre litoral marítim. Dic "a vegades" perquè malauradament en alguns trams de la ruta assistirem en directe a un manual de com destrossar la costa a base de construccions d'edificis i apartaments turístics sense cap tipus d'ordre, harmonia i respecte a la natura. Si a més, feu la ruta fora de temporada, com ha estat el nostre cas, quan passeu per algun carrer on la bombolla immobiliària ha fet estralls us podreu sentir com els joves protagonistes de la novel•la de Manuel de Pedrolo MECANOSCRIT DEL SEGON ORIGEN. Sols al món, enmig d'apartaments a mig fer, tapiats per evitar ocupacions i sense ni una ànima a la vista.
Sortosament també passarem per llocs on la mà de l'home encara no hi ha deixat petja i podrem gaudir de senders i trams de bosc tranquils apartats de la civilització.
A la Platja del Racó deixarem el camí de ronda i enfilarem amunt per retornar cap al poble de Begur i tancar la ruta.
Sortosament també passarem per llocs on la mà de l'home encara no hi ha deixat petja i podrem gaudir de senders i trams de bosc tranquils apartats de la civilització.
A la Platja del Racó deixarem el camí de ronda i enfilarem amunt per retornar cap al poble de Begur i tancar la ruta.
Waypoints
Begur, plaça de l'Església
Cala d'Aiguafreda
Cala Moreta
Els Torradors
Platja del Racó
Kommentarer (4)
Du kan lägga till en kommentar eller recensera den här leden
Jag har följt den här leden Läs mer
Information
Lätt att följa
Landskap
Medel
Efectivament, hi ha trams de la ruta que son molt macos però també hi ha moments on observar l'impacte de les construccions al pas per les diferents urbanitzacions és bastant depriment.
Bona ruta!
BBc
Z
Nada v más mmvn
Nc movimiento que se vñ
Jag har följt den här leden verifierade Läs mer
Information
Lätt att följa
Landskap
Medel
Una ruta guapísima
Hola carpema,
Moltes gràcies pel comentari i la valoració.
Salut!