Tid  4 timmar 30 minuter

2,9
5,9

Visad 669 gånger, ladda ned 26 gånger

i närheten av Avinyó, Catalunya (España)

(15-11-2016) Avinyó-Torre dels Soldats-Santa Eugènia de Relat

**PRESENTACIÓ DE DIAPOSITIVES ORDENADES D'INICI A FINAL**

Ruta treta de Wikiloc de l'autor Miquel Garriga i de descripció immillorable, de manera que directament poso l'enllaç de la seva ruta. Només esmentar que ell avisa que s'ha passat la Torre dels Soldats, confiant que el trencant estaria senyalitzat, ja que anem trobant molt sovint pals indicadors i a dia d'avui encara és com el dia que ell va fer aquesta ruta, just al trencant per anar a la Torre dels Soldats només hi ha el pal sense rètols. Nosaltres abans d'arribar a aquest trencant hem trobat una drecera, que indiquem per si pot servir. Enllaç blog Miquel Garriga

Érem en Joan, en Martí,en Tomàs i dos Peps

4 kommentarer

• Bild av ignasi&pilar

ignasi&pilar 2017-mar-06

Ahir varem seguir el teu track i ens va anar perfecte; únicament i a la vista del que deia en Miquel Garriga, vàrem optar per agafar el corriol una mica costurut que des de la Bassa d'aigues residuals puja de dret fins a la Torre dels Soldats. D'aquesta manera no ens la vàrem passar. Gràcies per compartir-la.

• Bild av 2040

2040 2017-mar-07

Fantàstic que tot hagi anat bé i moltes gràcies pel comentari ignasi&pilar

• Bild av Rasmatan

Rasmatan 2018-apr-05

I have followed this trail  verifierade  View more

Ruta maca i fàcil de seguir, gracies a les molt bones indicacions del autor (2040)

• Bild av 2040

2040 2018-apr-08

Moltes gràcies Rasmatan pel comentari i la valoració.