Tid  5 timmar 32 minuter

4,5
8,9

Visad 16 gånger, ladda ned 1 gånger

i närheten av Casa Rabosa, Valencia (España)

Per aplegar al punt de partida tenim que anar per la carretera Moixen-Navalon i el punt kilometric 11, tenim que girar a l'esquerra i busquem un lloc on deixar el vehicle. La senda lo podem recorrer perqualsevol sentit, nosaltres anarem per l'esuqerra, el primer punt amb dificultat es creuar el barranc de "l'Hortijola", la senda no esta molt clara, ens orientarem perunasenda que esta a l'altra banda , pujarem cap amunt fins aplegar a la font de "l'Hedra".
Seguirem per pista ampla i de bon caminar, el curios es que han planta arbres a la vora del cami, hi han roures, alguna figuera i el que pareix un auro. En aplegar al barranc del "Canyaret", girarem a l'esquerra i ara tenim per davant una forta pujada i anirem mirant el gps pues hi han moltes sendes queens portaran a dubtar, en aplegar al pla trobarem un caminal que ens portar al V.G. Palacios, a partir de ha hi una baixada fins trobar un altre caminal. A partir d'eixe punt anirem sempre per senda o pista sempre de bon caminar, vorem moltes masies, totes de bona factura, una advertencia sempre anirem per propietas privades, i tenim que respectar les propietats.