Tid  5 timmar 13 minuter

3,5
7,0

Visad 14 gånger, ladda ned 1 gånger

i närheten av Tavernes de la Valldigna, Valencia (España)

Ruta per els termes de Tavernes de la Valldigna i Xeraco, ruta calificada com a moderada, no te cap de dificultat, al Clot de la font comença la rutahi ha que seguir unes marques de color rosa que ens portaran per l'ombria de la serra fins al peu de la pujada del castell de "La Reina Mora", hi ha que fixar-se per a pujar, abans havia un poste i en caure sols hihaun indicador a ras de terra, la pujada tranquila i empinada, una llestima el castell, d'estil gotic i molt deteriorat, la senda continua per el "Pla del Cucons", en acabarla senda i a l'altura de l'antena girarem a la dreta i despres a l'esquerra fins aplegar al mirador del "Pla dels Esmoldaors; val la pena parar uns minuts i gaudir de les vistes fins i tot podem vorer "El Montgo", anirem al "Pla de Les Palmeres", i seguirem recte fins aplegar a l'altre mirador, si volem continuar podem aplegar al "Mirador de l'Esquellot" i fer-lo sonar, tornarem arrere per el "Pla del Campillo" a buscar lasenda "de La Cadira, baixarem al pla i tornarem al "Clot de la Font".