Ladda ned

Min höjd

Ledtyp

Ej i slinga
  • Bild av Santes Creus - Poblet - Ruta del Cister (Etapa 1)

Tid

en timma 46 minuter

Koordinater

Uppladdad

8 september 2022

Registrerad

september 2022

Sök efter vandringsområde

Hitta leder som startar eller passerar genom dina valda områden.

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Sök efter vandringsområde Sök efter vandringsområde
Dela

Visad 117 gånger, laddats ned 3 gånger

i närheten av Santes Creus, Catalunya (España)

Ruta del Cister (etapa 1 ) - Ruta offRoad (80%) des de Santes Creus a Poblet, la he catalogat com a dificil perque he trobat alguns punts bastant tècnics i algun de picanto, i si la heu de fer amb una moto Maxitrail considereu-la com a dificil, si la feu amb una moto mes lleugera o amb bici seria de nivell moderat.
La ruta segueix el GR175 per una pista ampla i ben definida, fins a Figuerola el cami esta trencat en alguns trams, pero la part mes complicada esta en el tram de Figuerola fins a Prenafeta, alguns correcs i pedra solta, i la pronunciada baixada fins a Prenafeta. Des de Prenafeta seguim el GR175, en el meu recorregut m’he trobat un pas estret baixant a la Rasa de sant Miquel, i com anava sol no he volgut complicar-me la vida y m’he buscat un bypass, arribem a Montblanch i cap a l’Espluga de Francoli aquest tram esta en molt bon estat i invita a anar rapid,,, compta amb pasejants i ciclistes. He trigat casi 2h per fer aquest recorregut. Bona Ruta i espero els vostres comentaris V’ssssssss,,,, JM