Tid  4 timmar 58 minuter

2,9
5,8

Visad 393 gånger, ladda ned 8 gånger

i närheten av Alcocéber, Valencia (España)

Matinal de Marxa Nòrdica per la Serra d'Irta.
Realitzem la segona activitat a la Serra d'Irta, aquesta volta des d'Alcossebre. Després d'anar a pendre quelcom, ja enfilem la pista que porta a Peníscola pel parc de la Serra d"Irta. Aparquem el cotxe a la Villa Adelfos, on hi ha el trencall als apartaments Prestige.
Comencem a caminar per una pista que surt a l"esquerra del recinte religiós protestant, després de passar per un camp d"ametlles, seguint el PR-431, emprenem la forta pujada fins a la Mola. Tot seguit amb suau pujada ens dirigim a laTorre Ebri, primera fita geodèsica de la jornada. Carenejant ens dirigim al Campanilles segona fita geodèsica, després de fer dues cotes més. Un cop fet el cim, comencem el descens, amb algun pas un xic aeri, fins una cruïlla de camins. Nosaltres prenem el que es dirigeix al Barranc de la Font de la Parra, ja al barranc, deixem la Marxa Nòrdica per continuar un tros de camí, amb l'aventura del barranquisme. Quan arribem ala part més planera del barranc trobem el povet de la Font i la Font de la Parra. Just quan una pista travessa el barranc, deixem el PR-431 per pendre el tram de la dreta de la pista, queens durà fins on hem iniciat el recorregut.
Itinerari:
Villa Adelfos - la Mola - Torre d'Ebri - Pla de Lagar - Campanilles - Fabuquello - Barranc de la Font de la Parra - Poved de la Font - Font de la Parra - Cova de la Font - Villa Adelfos

Casa dels Protestants

utsikt

La Mola

Alcossebre vist des de la Mola

berg

Poved de la Font

Font de la Parra

Crossroads

Deixem barranc, agafem camí dreta