3,8
7,6

Visad 142 gånger, ladda ned 6 gånger

i närheten av La Bauma, Catalunya (España)

Interessant ruta pels senders que davallen cap a Rellinars des de la Casa Nova de l'Obac.
És una sortida pels voltants de la Riera de Rellinars confluència del Torrent de la Saiola i del Torrent de la Font del Conill amb nombroses fonts i boscúries que contrasten amb els roquissars dels punts més enlairats i la pedra mare de les rieres.
Trobarem també alguns masos de la època de la vinya antiga senyora d'aquets paratges: Les Cases, Les Boades...i a la zona de l'horta l'Endaló que és una gran balma obrada, antic refugi de la guerra.
L' indret més pintoresc és el de les Fonts de Rellinars, magnífiques si ha plogut prou amb molts raigs que són motiu d'admiració a tota la comarca i rodalies.
Una petita ressenya del recorregut: Iniciem la marxa a la Casa Nova de l'Obac i per una pista direcció el Collet de Pals visitarem aviat pujant uns esglaons un petitó pou de glaç, desfent els graons davallem per bon camí la Carena dels Rosseguers fins la confluència dels torrents de la Saiola i de la Barbotera. seguint ponent trobarem la Font de Carlets les esmentades Fonts de Rellinars. Ara per un corriol que segueix un canal arribarem a la Balma de l'Endaló on a prop hi ha les marques del GR-5 que de llevant i de pujada ens duu a antics masos de la zona. Ara a baixar sud a buscar la riera i el trencall que gira sud cap a la font del Conill i el corriol que pujant i pujant ens porta a punt inicial.