Tid  6 timmar 54 minuter

Recorded september 2019

6,0

Visad 21 gånger, ladda ned 0 gånger

i närheten av Collsuspina, Catalunya (España)

Excursió que surt de Collsuspina en direcció NE per anar a Muntanyola i tornada a Collsuspina. Hem iniciat al Parking de Collsuspina on es poden deixar molt bé els remolcs. A la sortida del poble agafem un camí en direcció est que ens porta fins als Miradors del Roc i gros i del Pirineu, seguim un corriol que ens porta al camí de baixada que ens mena fins al Torrent de Güells, seguim el camí fins arribar a la carretera (WP), que hem de seguir durant 700, però es de poc trànsit. La deixem a l’esquerra i passem per les masies del Planell, al cap d’uns700 m hem tingut que baixar (WP) per passar per un corriol que ens porta al camí. Després passem per la Masia el Vendrell (WP) amb unes porxades molt maques. Tornem a creuar la carretera en direcció a la Masia Segalés i ens enfilem cap a munt en direcció Muntanyola. Hem dinat al Restaurant Muntanyola que és bo i be de preu i es poden deixar els cavalls lligats davant. Desfem una mica el camí i agafem una carretera poc transitada que hem de seguir uns 700 m. Després agafem un camí i posteriorment un corriol que acaba en un camí que en porta per el serrat de Font Joana en direcció a Sant Cugat de Gavadons que deixem a la dreta i posteriorment passant per "Les asetes" a Collsuspina. En total uns 24 km amb 600 m de desnivell pujant i baixants. Bon camí amb trams per trotar i galopar i alguna estona en la que es millor baixar del cavall.