Ladda ned

Registrerad

maj 2012

Friluftsnavigering

Följ miljontals friluftsleder via din smartphone. Fungerar även offline!

Skaffa Wikiloc Premium Uppgradera för att slippa annonser
Friluftsnavigering Friluftsnavigering
Var den första som applåderar
Dela

Visad 1363 gånger, laddats ned 17 gånger

i närheten av Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Casa del Mar, Mas d'en Serra, els Colls. Volta molt aconsellable i assequible. Es pot fer en família. Vistes espectaculars i senders molt pintorescs. Els mesos de l'estiu s'aconsella fer-la a partir de les sis de la tarda. Just quan arribàvem s'han acabat les piles del GPS, així que el lloc on acaba, uns 400 m més endavant trobarem el punt de sortida. Si es vol es pot fer des del Molí de Mar de Vilanova i la Geltrú (Al final de la Pujada del Far de Sant Cristòfol). Aquí deixem el cotxe i després de travessar la via per un pont peatonal, agafem un camí a la dreta que ens portarà directe al punt de sortida d'aquest itinerari. Això serà més o menys un Km més.

_______________________________________________________________________________

Podeu trobar totes les meves rutes ordenades i classificades segons modalitat, localització i dificultat al meu bloc: