Tid  3 timmar 13 minuter

3,1
6,2

Visad 8752 gånger, ladda ned 262 gånger

i närheten av Vic, Catalunya (España)

Sortim de Vic cap a Calldetenes per seguir la ruta dels molins fins a Sant Julia de Vilatorta.

La ruta permet veure les infraestructures creades per aprofitar l'aigua tot gaudint d'un entorn molt agradable. El punt màxim són Les 7 fonts de Sant Juli, a partir d'aquí iniciem el retorn fins a l'Aymerich lloc on podem pujar a Sant Marc si cal o be seguir el camp d'aviació que es va construir durant la guerra civil per despres segir cap a CAlldetenes aprofitant que és mercat.

Ruta fàcil i recmenable amb mainada, doncs no hi ha desnivell i en canvi hi ha moltes coses per aprendre.

Aquesta ruta l,hem feta la Carme, en Pep, la Pilar i l,Ignasi
Bro

sota la N*141

primera dificultar salvada atravessant per sota el pont de la carretera N-141
Ruin

el museu del blat

es pot visitar i és molt didàctic: recomenable

Altarriba

El molí de l'Altarriba té coses molt interessants: per exemple les pedres de molinar, les aixetes per sobreixir la bassa, la bassa, el rec, etc
vatten

Les 7 fonts

El parc de les 7 fonts és la perla de Sant julia de Vilatorta, una preciositat
Ruin

l'Aymerich

vorejant el camp d'aviacio de la guerra civil