Moving time  3 timmar 15 minuter

3,2
6,4

Visad 52 gånger, ladda ned 1 gånger

i närheten av Le Vivier, Occitanie (France)

Le Vivier és un petit poble de 80 habitants a la regió de la Fenolleda (Le Fenouillèdes), al peu de les restes del castell del Viver, destruit per utilitzar les seves pedres per crear una església nova dedicada a Santa Eulàlia.

Deixem el cotxe dins del poble, on començarem la caminada per la pista que ens portarà el coll seguint sempre unes marques de GR i PR Aviat deixem el poble i entrem en una zona boscosa, primer d'avellaners i més endavant entrem a una fageda que ja no deixarem fins al coll.
Des del coll Bas la panoràmica en un dia clar ha de ser espectacular, amb vistes al Canigó que només n'hem vist la silueta entre els núvols i la boira.

Al camí de baixada, també el fem per la fageda, seguint les marques grogues de bici, i ens trobem a la meitat un faig monumental de 500 anys. Unes senyores ens havien intentat indicar com anar-hi en francès però el meu domini d'aquesta llengua és força bàsic, no obstant el camí de baixada ens hi ha dut!

[La baby, penjada al coll ha estat les quasi 4 hores que hem tardat dormint.]

La fageda

Senyal al coll

Coll: vistes al Canigó

En un dia clar hauriem de poder veure el Canigó